Svenska - så att man förstår.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Av någon anledning envisades mina kollegor att skicka den här till mig när den passerade förra varvet, men den här är tyvärr inte komplett. Gör er förstådda för helvete!

Substantiv
Substantiv är ord som man kan sätta -djäveln efter. Exempel: snutdjäveln, flaskdjäveln, kärringdjäveln, hunddjäveln.
Undantag: En del ord måste man sätta -helvetet efter i stället. Till exempel heter det inte skoldjäveln utan skolhelvetet. Ibland går det även bra att sätta -fan efter. Till exempel kan man både säga klockdjäveln och klockfan.

Verb
Verb är ord som man kan sätta "utav bara helvete" efter. Exempel: knulla utav bara helvete, supa utav bara helvete, sprang utav bara helvete, slåss utav bara helvete.

Adverb
Adverb är ord som man kan sätta "förbannat alltså" runt. Exempel: springer förbannat fort alltså, åt förbannat noga alltså och har sovit förbannat länge alltså.

Om en kille heter Jonas.. Kan man inte säga: hej din jävla Jonashelevetes...?

Substantiv är namn på ting, såsom analatrapp och pubisring.

analatrapphelvetet :p

ChaosX skrev:
Om en kille heter Jonas.. Kan man inte säga: hej din jävla Jonashelevetes...?

Nej men säger du Jonasjävel så känner du genast att det är rätt. Speciellt dubblingen av J't ger en skön klang.

Jmfr Jallejävel mot Pallejävel.
Visst låter Jallejävel så in i helvete mycket bättre ? Det låter så förbannat bra alltså.

Kan ju bero på att Jalle är så jävla dum i huvet också...

Chrille skrev:
Nej men säger du Jonasjävel så känner du genast att det är rätt. Speciellt dubblingen av J't ger en skön klang.

Jmfr Jallejävel mot Pallejävel.
Visst låter Jallejävel så in i helvete mycket bättre ? Det låter så förbannat bra alltså.

Kan ju bero på att Jalle är så jävla dum i huvet också...

Eller... Din satans Faggafredrik!
Svorfomar är verkligen ett underbart sätt att förlänga en kort och meningslös mening till något som verkligen betyder något...
Som detta...

[Vad jag älskar dig....] Kort, hyfsat och når nästan fram...

eller....
[Jävlar vad jag älskar dig, det är så förbannat mycket...] Skillnad va?!?!?! hehehehe :bow

Visst stämmer det du skriver Chrille, men oavsett om man skriver allt korrekt kan det ändå bli fel. Så hemskt fel. Så oändligt in i helvete fel. Så satans tokfel. Alldeleslösvaginagalet med andra ord.

Titta bara på testet med adverb:

"Chrille kör båge så förbannat fort alltså."

Stämmer ju inte alls???? :eek:

Det där var ju enbart jävligt fel. Det blir ju värre när det blir frågan rent satans ljug och förbannade jävla påhitt. Som om du skulle säga :

I lördags kom jag hem från krogen 2 på natten men kände mig så j-a pigg så jag gick till grannen som hade efterfest.

DEN meningen hade inte kunnat bli rätt oavsett hur mycket svordomar man än petar in. Skulle du vara uppe till två
op485.gif

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back