Svenska mäklare som säljer lägenheter på Mallorca

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Är det någon som har koll på vilka svenska mäklarfirmor som säljer lägenheter på Mallis jag kan kontakta?

Finns säkert en drös om jag Googlar, men tänkte kolla här först, vill pricka rätt första gången så att säga.

Tack på förhand!

En del av de stora svenska mäklarna pysslar ju med sådant där, känns som en bra början istället för att gå till Maggans Magaluf Lyer

Jag känner faktiskt en svensk mäklare på Mallis.
Kolla mallorcafastigheter.com

Det var en mässa på detta tema i Helsingfors i helgen.

Frågan är om det är positivt. Var du där? Känns lite som vi är tillbaka i tider där man försöker få folk att vilja investera på nytt på den Spanska marknaden. Det var ju en våg både på 80-talet, slutet av 90-talet och början av 2000- talet. Har märkt själv märkt ett allt större fokus på bostadsmarknaden där nere på sistone. Oftast i spekulationssyfte. Bland annat i Palma om vi nu talar om Mallorca. Är det någon här som följt marknaden på populära orter runt om i Spanien? Är botten snart nådd?

Frågan är om det är positivt. Var du där? Känns lite som vi är tillbaka i tider där man försöker få folk att vilja investera på nytt på den Spanska marknaden. Det var ju en våg både på 80-talet, slutet av 90-talet och början av 2000- talet. Har märkt själv märkt ett allt större fokus på bostadsmarknaden där nere på sistone. Oftast i spekulationssyfte. Bland annat i Palma om vi nu talar om Mallorca. Är det någon här som följt marknaden på populära orter runt om i Spanien? Är botten snart nådd?

Nej jag var inte där men jag hörde en tant babbla på flyget.

Mallis speciellt eller vill du ha tips om andra ställen, t.ex norra Cypern så har jag en kund som becknar fastigheter där :hej
(ogillar du inlägget såsom spam så rensar jag) :fakta

Mallis speciellt eller vill du ha tips om andra ställen, t.ex norra Cypern så har jag en kund som becknar fastigheter där :hej
(ogillar du inlägget såsom spam så rensar jag) :fakta

Mallis--->svenska mäklare som företräder lgh där och krenger dåm åt svennar i svääjje.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026