Svenska landslaget! TACK!

Doohan4ever

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Hoj
Hojlös
Mera fånig sport i Tv som fotboll och hockey å handboll och annat skit, gjärna med landslaget oxå.........För då blir det riktigt tomt på våra vägar! Jag var ute igår mellan 19.30 och 22.30, och efter iaf 20.00 så hade vi (jag och min kompis) hela södertörn för oss själva (nästan iaf) . Lite trafik i form av bil fanns det och minimalt med MC. Dvs, vi kunde åka Bulten utan att få möten i "våran del av banan". Tog en sväng till Nynäs, från Rosenhill via Storavika, i princip utan möten eller ikappkörningar. Å då höll vi ändå 70+! :D UNDERBART! Mera fotboll! Synd att sagan tog slut igår..... :confused: Hade sett fram emot ett slutspel oxå och en ev. final :tuttar För då hade det varit som att köra på avlyst väg......:tummenupp Mötte några tappra SM eller Enduro åkare i slutet när jag var på väg hem. Tack för Svensk idrott, den håller rent på "mina" vägar och polisen hade väl hittat en storbildsskärm någonstans där dom kunde sitta och glo och äta hamburgare och hejja på Sverige :yoparty Mera idrott i TV! Och högre bensinpris! Sen blir det fint och rent på vägarna........

Skönt att höra att folk tar svängar mot Stora vika-Nynäs osv.
Mina hem trakter :D

Förövrigt så var jag lat och kollade på fotbollen och i efterhand borde jag som er tagit en sväng med hojen.

Om det är Michael Doohan du syftar på i ditt nickname så fattas det ett o ,bara en tanke:va
Annars själv, så passade jag på att handla, inte ganska rätt så lång kö i affären:tummenupp

Om det är Michael Doohan du syftar på i ditt nickname så fattas det ett o ,bara en tanke:va
Annars själv, så passade jag på att handla, inte ganska rätt så lång kö i affären:tummenupp

Hehe, det fanns en anledning till att jag stressade iväg 21.00 i Tisdags till stormarknaden. Lungt och skönt, nästan inga folk........ å så hade man Onsdagskvällen fri!!!

håller med föregående talare: Var helt underbart ute igår! lite trafik, fria vägar underbart väder! Kan inte bli bättre... Somnade med ett rejält leende på läpparna igårkväll! :D

håller med 100% älskar att folk älskar fotboll,
och jag hatar fotboll, fri vägar är perfekt,

Helt tomt i waxholm efter en skön tur som avslutades med Boge och glass..ler

Vi som älskar fotboll tycker det är lika bra att ni finns för då är det lite tommare på sportbarerna...:tungan

vem e mick doohan??:va

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back