Svenska i Half Life 2?

DR_Gonzo

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
Kronans
Är det nån som vet om Half Life 2 är Sveskt eller har Svensk anknytning?

jag hittade denna soppa pump... :va

Bifogat

• HL2.JPG
    HL2.JPG
    34.7 KB · Visningar: 166
Last edited:
Kuritas skrev:
Jag har tyvärr inget svar, men Half-Life 2 är ultratufft! Skall köpa det när jag får sekiner!

Jag testade F.E.A.R som det snackats en del om och det var inte hälften så coolt som HL2. Jag spelade ioef inte så långt men det lilla jag såg så var det illa....

Haha.. tänker på en mening dom säger i HL2.. något i stil med "thats the way to ravenholt" låter som dom säger thats the way to rövenhålet.. :D

DR_Gonzo skrev:
Är det nån som vet om Half Life 2 är Sveskt eller har Svensk anknytning?

jag hittade denna soppa pump... :va
Hmm är inte någon av kodarna svensk? Har för mig att jag har sett ett svenskt-klingande namn i eftertexterna :va

I vilket avsnitt hittade du den? Kan inte minnas soppapumpar (eller jo kanske, någonstans längs med vägen vid kusten kanske?).. . .

DR_Gonzo skrev:
Jag testade F.E.A.R som det snackats en del om och det var inte hälften så coolt som HL2. Jag spelade ioef inte så långt men det lilla jag såg så var det illa....

Varvade HL2 för ett bra tag sen, helt klart den bästa FPS:en jag spelat. Nu håller jag på att spela F.E.A.R. och om storyn håller hela vägen är det ännu bättre. Samma linjära storyline men bra mycket mer variation i alla stridsmoment och läskigt bra grafik. HL2 var snyggt och hade bra känsla men F.E.A.R. kan bli bättre... Om bara slutet håller samma klass som resten av spelet...

Rent teknisk (grafiskt och fysiskt) håller det bra mycket högre klass än HL2 men sen bygger ju Half-Life 2 på en ganska föråldrad motor jämfört med F.E.A.R...

EDIT: Sorry för min lilla OT, jag vet inget om soppapumpen... :)

Hehe, skön bild.
HL2 är det grymmaste FPS spelet än så länge!!

Victor skrev:
Nån som har testat BF2? Hur är dom i jämförelse?
En jämförelse:

BF2 är multiplayerinriktat. Det är fint men man tänker inte så mycket på hur det ser ut när det är ett intensivt skjuta-skallen-av-varandra-spel. Noll story. Men det är kul. En dag kan man ligga på en kulle och agera sniper. En annan dag flyger man flygplan så man blir åksjuk. Mitt normalstate är dock att spela död. :död

HL2 är singleplayerinriktat. Helt ok att dräggla över de fina miljöerna och skjuta-skallen-av-datorgubbar-spel.

CJ900RR skrev:
Hmm är inte någon av kodarna svensk? Har för mig att jag har sett ett svenskt-klingande namn i eftertexterna :va

I vilket avsnitt hittade du den? Kan inte minnas soppapumpar (eller jo kanske, någonstans längs med vägen vid kusten kanske?).. . .

Längs kusten, alldeles riktigt. jag tror att det var vid sista stoppet med bilen. Innan man måste börja gå igen.

Edit: Jag hade rätt om att det var efter kusten, men man hade tydligen inte kört klart med bilen än...

Last edited:
Nu hittade jag svenska i ett annat spel åxå!
Kalla mej nörd men jag tycker sånt här är lite roligt.
Syberia 2 heter spelet ser nån vad jag hittat? Det är lätt.

Bifogat

• syberia2.JPG
    syberia2.JPG
    60.5 KB · Visningar: 80
DR_Gonzo skrev:
Nu hittade jag svenska i ett annat spel åxå!
Kalla mej nörd men jag tycker sånt här är lite roligt.
Syberia 2 heter spelet ser nån vad jag hittat? Det är lätt.
Ha! Vad knasigt. 50 öre och ABBA, de andra var norska och danska tror jag?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg