Svenska fanans dag. Åkning/Aktivitet

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
På onsdag är det så dags. Nationaldagen.

Vissa av oss är lyckligt lottade och är lediga denna trevliga dag.

Någon som är sugen på att ut å åka.

Samla ihop lite idéer här.

Vore skoj om vi blev ett stort gäng.

Till att börja med. Vilka är lediga och sugna på att åka?

Ska vi försöka Åka mot något mål kanske?

SPÅNA//Droopfy

åka och bada någonstans kanske?

årets första dopp.
förkyld och bakis på torsdag =)

jag lär la vakna klockan 2 och måste åka till jobbet klockan 6 så jag får nog avstå:(

Är ledig hela dagen så jag är PÅ!
Fjärrås är jag dock lite trött på har kört den vägen nu de senaste 2 veckorna 5 ggr :D

Är ledig hela dagen så jag är PÅ!
Fjärrås är jag dock lite trött på har kört den vägen nu de senaste 2 veckorna 5 ggr :D

ahh. ok. en polare från JKPG hänger kanske med.

vi kanske skall utforska lite nya jaktmarker?
ett varv runt vänern kanske?
glass och bad i karlstad.

Mer FOLK!!! Mer Idéer.
//droopfy

mitt bakdäck håller nog desvärre inte för allt för långt till :( får inte de nya tofflorna innan nästa vecka.
Annars lät ju Vänern kanon :D ngn mer som kör med slitna däck som ser ut som slicks i mitten hehe

...

Kan ju tyvärr inte hänga med på åkningen imorgon:rolleyes: Drar till sweden rock imorgon bitti:yoparty Men nu när jag ändå skriver här så kan jag ju passa på att säga GRATTIS:banana till "tohlzen"som blev 40 år igår :cpparty

Okidoki... bakdäck är ett elende.

alltså. om fruntimmer ska få gratis bindor utdelade till sig... då ska fan vi män ha gratis bakdäck!

vad sägs om småvägar upp till spiken vid läckö slott då?
det borde la bli en lagom sväng. rätt goa vägar... glasscafé finns där.

dock lär det väl va fullsketet på vägarna där ute.

//droopfy

Om vi åker runt 15 kan ja också hänga på......måste juh hinna sova lite också:)

jag hänger garanterat på o kl 15 har man lyckats nyktra till oxå :)

kul att folk vill hänga med. men så sent som 3? kan ni inte nyktra till lite snabbare :D

har vi bokat 15:00 vid hötorget då eller?:confused: :)

Last edited:
kul att folk vill hänga med. men så sent som 3? kan ni inte nyktra till lite snabbare :D

vi skall bygga race buss hela dan.. men isf kan man åka 3 ta en repa nånstans å bada å grilla eller nått så blir de en liten mystur te flaggans ära:tummenupp

ta den tid som passar er men har ingen opponerat isg snart står iaf vi på hötorget å gasar vid 3:yoparty

..hmm,jag skulle ju egentligen jobba en heldag men ska försöka komma loss innan 3..isåfall e jag på...(fast jag skippar nog badet iaf)..

vi skall bygga race buss hela dan.. men isf kan man åka 3 ta en repa nånstans å bada å grilla eller nått så blir de en liten mystur te flaggans ära:tummenupp

ta den tid som passar er men har ingen opponerat isg snart står iaf vi på hötorget å gasar vid 3:yoparty

okey... det blir nog kanon. :yoparty
synes la där.

Kan ju tyvärr inte hänga med på åkningen imorgon:rolleyes: Drar till sweden rock imorgon bitti:yoparty Men nu när jag ändå skriver här så kan jag ju passa på att säga GRATTIS:banana till "tohlzen"som blev 40 år igår :cpparty

Tackar ,,, det e först nu(17:30) man börjar bli människa igen :)

Jahapp. då va man hem,ma. svettig som en ren på riviäran.

tack allesammans för en trevlig tur.
vi kanske borde stämt upp i nationalsången där vid fiket. men jaja. vi tar det nästa år.

//*Droopfy med sällskap:tuttar

*/ ?>
Back