Svenska brudar är för stela!

Status
Ej öppen för fler svar.
Och hur många tjejer här har killkompisar till ett enda syfte?
Hur ofta tar tjejen intiativ till sex? Hur ofta är det tjejen som raggar upp killen?
Inte konstigt att ni karlar blir betraktade som "kåta svin"...

Bikerbitch skrev:
Och hur många tjejer här har killkompisar till ett enda syfte?
Hur ofta tar tjejen intiativ till sex? Hur ofta är det tjejen som raggar upp killen?
Inte konstigt att ni karlar blir betraktade som "kåta svin"...
Hänger inte med på vad du frågar och till vem. Menar du att ni håller ett harem av killkompisar ifall att ni skulle bli sugna? Slugt...

Gulsnabbtrajja skrev:
Hänger inte med på vad du frågar och till vem. Menar du att ni håller ett harem av killkompisar ifall att ni skulle bli sugna? Slugt...
Allmän fråga bara. Inte riktad till någon speciell. Ja, vem vet. Tänk om vi har killkompisar i enbart det syftet? Sug på den..

finns många tjejer som har det,och ofta flera killar,tro mig för jag var en av minst 3 engång trodde dock hon ville nåt seriöst dum som man är.....

Bikerbitch skrev:
Allmän fråga bara. Inte riktad till någon speciell. Ja, vem vet. Tänk om vi har killkompisar i enbart det syftet? Sug på den..

"Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då
skulle jag skita i snacket.... "

"Det här är fan skrämmande. Och vem skulle du då välja ut för ändamålet? En kille som ser snäll ut? NOOOOOOO!!!!!

Du skulle ta den farliga, coola killen. Jasvär, såere."

"DEN KILLE SOM SKULLE VARA KLYFTIGAST ATT SNACKA MED.... spelar "ingen roll" hur han ser ut... bara han är inom mina "gränser".... rolig att vara med, ha något innanför pannbenet, och inte väga över 100 kg....."

"Där sprack det direkt. Du skulle ju skippa snacket. Och hur ska du då urskilja den klyftiga killen? Brillorna? Väskan full med böcker?"

Hahahhaha!! :lol :rofl

Bikerbitch och ni andra tjejer.. svara på det här:

Skulle ni kunna vara icke intresserad av en kille på grund av att han är för snäll?. Jag fattar inte det här jag vart nopad på grund av att jag var för snäll?är det en bra nopnings replik? "Jag är inte intresserad eftersom du är för snäll". Är det bättre att vara ett svin istället?, jaja "suck" måste ha valt fel tjej den gången vissa tjejer gillar säkert öma solskens kvällar på stranden m.m även om det ej bara ska vara det man ska ha kul också m.m jag är nog för snäll eftersom jag kör som ett svin m.m :7peta

Karin.81 skrev:
Ja det e väl klart... men jag har inget problem att "få killar ditt jag vill".... så om jag börjar snacka med en kille, så är det ju får att han verker kul och intressant.... På ett vänskapligt sätt...

Om jag vill Kn__la så säger jag det till honom..... men då skulle jag skita i snacket.... :tungan

herre jösses.

snacka om att visa respekt för sig själv och sin egen kropp. verkligen.

Japp, brudar tror alltid att man vill knulla! Råkar ut för det hela tiden!

Det som är så patetiskt är att man inte kan föra en diskussion med "discoluder" bara för att dom ska dissa en på nåt sätt o visa att dom inte är intresserade! Man säger ju inte att man aldrig skulle ragga på dom i vilket fall...

Man kanske skulle börja med att presentera sig så här: Aj, dig skulle jag inte ta i med tång! Annars då, hur känner du min polare?

En diss så dom hamnar på jorden!

Har man inte tänkt att ragga så går det knappt att vara trevlig utan missförstånd!

Bara jag som tycker att det här låter väldigt extremt? Förolämpa brudar för att få sig ett ligg, vad är det för tjejer ni har träffat egentligen? IQ fiskmås-typen?

Och varför skulle det inte gå att vara bara vän med någon av det andra könet, det är ju inte direkt så att man tänder så hårt på alla killar man träffar att man inte kan hålla tassarna i styr... Även om man tänder på en kille/tjej så är det väl inga problem att vara kompis? Utan sex? Jag tycker mig inte ha märkt några sådana problem i bekantskapskresten iaf, men det kanske är jag som är en relikt från en svunnen tid eller något... :va

Lam-Kaka skrev:
Skulle ni kunna vara icke intresserad av en kille på grund av att han är för snäll?. Jag fattar inte det här jag vart nopad på grund av att jag var för snäll?är det en bra nopnings replik? "Jag är inte intresserad eftersom du är för snäll". Är det bättre att vara ett svin istället?, jaja "suck" måste ha valt fel tjej den gången vissa tjejer gillar säkert öma solskens kvällar på stranden m.m även om det ej bara ska vara det man ska ha kul också m.m jag är nog för snäll eftersom jag kör som ett svin m.m :7peta

Jag föredrar snälla karlar. Dock går gränsen mes-snäll, ungefär när killen inte har en egen vilja för fem öre utan helt enkelt blir en toffel.

Lam-Kaka skrev:
"Jag är inte intresserad eftersom du är för snäll".
Ha ha, har faktiskt fått den jag med. Gnällt lite på päronen efter det då jag tycker det är deras fel som gav mig mesuppfostran. Men jag lär mig så sakta. Tricket är att dissa lagom tydligen. Eller se extremt bra ut och va elak som fan.
Stegmodellen rular hursomhelst.

Bikerbitch skrev:
Jag föredrar snälla karlar. Dock går gränsen mes-snäll, ungefär när killen inte har en egen vilja för fem öre utan helt enkelt blir en toffel.

Jag håller med BB!:) En snäll, go kille vill man ha:tummenupp

Killar som är "macho" el fööör på och tror att de kan få VAD de vill NÄR de vill är direkt avtändande!

Bikerbitch skrev:

Just det jag ville höra.. Jag hade väll bara otur den gången :huvet , men jag vet inte om jag bryr mig längre gjort är gjort. Finns ju alltid någon annan att tjej att ha kul med som inte dömer en direkt :kocko

Så länge det finns tjejer som gillar goa killar så e det ju lungt :tummenupp

Pillis skrev:
Jag håller med BB!:) En snäll, go kille vill man ha:tummenupp

Killar som är "macho" el fööör på och tror att de kan få VAD de vill NÄR de vill är direkt avtändande!
Dock vill ni ha en som vet vad han vill ha och visar det (gäller även andra hållet). Hur går det ihop?

Lam-Kaka skrev:
Just det jag ville höra.. Jag hade väll bara otur den gången :huvet , men jag vet inte om jag bryr mig längre gjort är gjort. Finns ju alltid någon annan att tjej att ha kul med som inte dömer en direkt :kocko
Det finns hur många tjejer som helst därute. Titta runt, här på forumet finns det ju också lediga damer :rock
Fast dom som jag inte känner vet jag inte hur dom är, men Karin81 brukade ju få dom hon ville tydligen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP