svensexa, vad göra???

hehe, det var en stackare som fick paddla i fyrisån i Uppsala i Boratdräkt, med mustach och allt... förbi en fullsatt uteservering1

Fler med samma sjuka humor..:D
Hade kunnat lagt upp en bild, men eftersom han hänger här på SH så finns
risk att man skulle bli kastrerad om han kom på mig..:rolleyes:

Dra först iväg honom för en fullständig hälsokontroll, om inte resultatet av kolesterrolhalt, kroppsfett och övriga parametrarär skrämmande hemska, så framställ dom som det under middagen. Allt för att bruden ska veta vilket skick hennes gubbe är i.... kan säkert dra fram lite skratt.
Rama in den rätta undersökningen och skänk den till bruden.

Spela in en cd-skiva med diverse låtar, det åkte jag dit på, och den spelades så klart upp på middagen, till allas munterhet, och min tyglade panik...
Det finns ju såna där karaoke-skivor som man sjunger till, fixa några såna.
Highway to hell, Entar sandman, Winds of change, I was made for loving you, och nån till fick jag sjunga...

Delta på ett worldclasspass med en massa brewdar fick jag göra, lagomt skämmigt.

Köp en rejäl trave äggkartonger och erbjud folk att kasta på honom 1 kr/ägg?. En svensexa jag hörde talas om, fick besök av bruden som hade sinb möhippa, hon köpte rubbet och manglade killen med ägg.... sa väl allt om hur hon kände, kanske....

Snacka direkt med Grepe..

Var gör man det? lät kanon!

http://www.inverted.se/contact.html

Joakim Grepe - Aerobatic Pilot | AIRSHOW & AEROBATIC INSTRUCTION

Aerobatics Airplanes Competition Instruction Contact Links Gallery

Contact Information
--------------------------------------------------------------------------------

Joakim Grepe
Mössebergsvägen 30
16743 Bromma
Stockholm Sweden

Cell Phone: +46 708 720 706
Home Phone: +46 8 26 69 59

P.S Skype is free of charge, get it at www.skype.com for free voice communication.

Eller kolla vidare på : här finns alla konstflyglänkar..

http://www.skff.nu/

Passa på ni andra åxå...efter det så kör ingen av er hoj på flera veckor..det är , dimensionslöst om man så säger i jämförelse. :D

ska absolut kollas upp! Han gillar fart så det borde passa!!!!

Kan utlova att det är det HÄFTIGASTE man kan göra.

+5G
-2G

zez it all...

Start utifrån Ekerö (Färingsö) och flygning sker sen över gamla F18 (Tullinge)
Penguin överlevde, hade INTE spytt, och var... lycklig!
Rollar loopar hammerheads, ja allt du kan drömma om i en maskin som kickar butt! (säg f.ö ut som en Mustang P51D i sin kontur!!!)
PM:a Patrik så får du uppgifterna. Billigt var det inte... men men.

Ge honom en egenhändigt gjord lösmustash och ett litet pipskägg. Ingen kan låya bli att pilla med och kanske tom ta in ett litet pipskägg i munnen. Några timmar senare så badas det bastu och det visar sig att alla har nyrakad kewk. Så kanske han fattar vad han haft limmat i ansiktet de sista 3 timmarna. :D

Kontakta en rivningsfirma och låt killen köra grävmaskin och riva ett hus. Kul och inte förnedrande (förens han vet vad mustashen är ;) )

Skjutsa ut honom med båt, och släpp av honom på ett militärt övningsområde.

Låt honom få åka på fötterna efter en båt i aprikos stringbaddräkt som min polare fick. Han gjorde succe på vattenskidklubben.
Han tykte att det var skitkul och vi fick bra filmer när han åt vatten.

Jag ordnade svensexa åt min polare häromsistens, och jag körde faktiskt med noll förnedring.

Började lite lätt med kidnappning vid en påhittad middag, och sedan biltur med ögonbindel. Sköt först pistoler av olika kalibrar i typ två timmar vid den lokala pistolskytteklubben, och det var hur jävla kul som helst. Mäktig smäll och tryckvåg av .44 Magnum vill jag lova. Sen mer ögonbindel och iväg till flygplatsen. Därifrån flyg, visserligen inte trickflyg men ändå, upp till dit vi skulle kalasera. Första kvällen med bara närmast sörjande och diverse uppgifter som han fick sysselsätta sig med (bl.a. dra upp ett 12-tält på egen hand...det gick sådär).

Dagen efter kom resten av polarna och vi fördrev dagen med paintball, bad, bastu och en försvarlig mängd pilsner.

Mycket uppskattat.

3093303 Jag ordnade svensexa åt min polare häromsistens, och jag körde faktiskt med noll förnedring.

Började lite lätt med kidnappning vid en påhittad middag, och sedan biltur med ögonbindel. Sköt först pistoler av olika kalibrar i typ två timmar vid den lokala pistolskytteklubben, och det var hur jävla kul som helst. Mäktig smäll och tryckvåg av .44 Magnum vill jag lova. Sen mer ögonbindel och iväg till flygplatsen. Därifrån flyg, visserligen inte trickflyg men ändå, upp till dit vi skulle kalasera. Första kvällen med bara närmast sörjande och diverse uppgifter som han fick sysselsätta sig med (bl.a. dra upp ett 12-tält på egen hand...det gick sådär).

Dagen efter kom resten av polarna och vi fördrev dagen med paintball, bad, bastu och en försvarlig mängd pilsner.

Mycket uppskattat.
en gång för ett par år sen när jag jobbade på Mc Donald´s i utkanten av Göteborg så råkade jag bli inblandad i en svensexa... :hihi

Står i Drive thru luckan på donken, lucka ett. alltså tar jag emot beställningen, knappar in den på datorn och tar betalt.
så kommer det en bil, och killen som pratar rabblar upp en jätte beställning. tror notan slutade på 378 kr om jag inte minns fel...
iallafall.
Det sista ´killen i bilen säger innan de avslutar beställningen är:
"och så är jag naken också" :va

Yeah Right tänkte jag och flinade för mig själv och undrade vad det va för rixmongo.

Så fram kommer en liten vit bil modell i stil med en gammel pegaut. först kör de fram för långt (nu pratar vi flera meter) och jag tror de ska backa tillbaks eftersom de missat luckan. :hihi

Så öppnas bildörren och ut kliver en stackars kille i 30 års åldern endast iklädd vita tennis sockar och med en påse mynt i högsta hugg.

Polarna tvingar "den blivande fången" att betala allt i mynt, stackarn.. men han va lullig och redigt glad av alkohol :hihi

Jag och jobbar polarna fnissa så vi tjöt i köket :hihi :rofl :D :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...