Svensexa tips

Daniel77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Yamaha R1 -00, Yamaha R1 -08 Racehoj
Tjena Alla

Jag håller på att anordna en svensexa och letar efter ett ställe som har något av följande att erbjuda.

mini super moto
mini moto
Folkrace
Cross kart

Hittat Cross kart i sparreholm
Och Folkrace i Huddinge

Körde själv mini moto i tullinge runt 2001 (inomhus), men dom verkar ha gått upp i rök.

Någon som har några flera tips?

Det absolut roligaste är ponnytrav! Googla och om du inte hittar så PM:a mig för nummer tror jag har kvar det sedan tidigare svensexor.

Se till att det blir en upplevelse för alla inblandade och ett ljust minne att se tillbaka på, med det menar jag att inte hälla i sig sprit som tokar, låt A-lagarna pyssla med det..det du föreslaget låter skitkul om han kan tänkas gilla det:tummenupp Träffas någon/några planeringsträffar, dela upp arbetet mellan er.

Tänk på den som skall gifta sig, vad HAN gillar bäst, inte vad ni som annordnar gillar bäst:) Så kommer han komma ihåg det bra,Se till att fixa en överraskande "kidnappning" om han är på jobbet, så försko i tid till hans medarbetare och chefer mm.

Har själv varit på flera trevliga roliga svensexor, min egen tillsammans med en kompis som de anordnade samtidigt, var kalasbra planerat:tummenupp

Med bl a, 5 kamp, gevärsskytte, stövelkastning, blåsrör, dart, kanotpaddling, vi tog oss till en sjö där det bjöds på pytt stekt på häll vid en "lägereld"regnbågssjö, efter detta trevligt samkväm på kvällen på en lokal krog.

Last edited:
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back