Svensexa i Umeå

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
För att spä på min åldersnojja börjar nu de första vännerna gifta sig och jag har fått det tveksamma nöjet att arrangera Svensexa i en stad jag bott mindre än ett år.

Profil:
29 år
2 barn
Träningsnarkoman
Läkarstudent/Forskare

Gillar:
Foto
Flyg
Cykling

Då jag är obotlig adenralinjunkey måste något motorsportrelaterat ingå men den blivande frun har önskemål om att få tillbaka honom hel och viabel. Vad har ni för bra aktivitetsförslag?

Ideer:

* Han är IKSU instruktör så att leda ett pass iförd kanindräkt/valfri förnedrande klädsel....
* Har bara enduromoppen här i norrland så Enduro får väl bli det MC relaterade om man inte för rimliga pengar kan få låna en cykel i den här stan
* Ringa flygklubben och fråga om någon kan tänka sig att ta med honom upp en flygtimme.
* Fyll på
* Fyll på
* Fyll på

Umeå Mcklubb är ett gäng väldigt trevliga människor, idérika också, sist jag hade med dem att göra. Kanske värt att kolla?
Annars, kanske kolla om det finns någonstans han kan få testa studiofotografering, helt utan guidning? Med lite trevliga damer?
Jag vet inte om man fortfarande får köra hoj på Alvik, i så fall är det en sjukt kul liten bana. Bussjö också, men lite mer krävande. (motard pratar vi då)
Finns säkert nån som kan låna ut hoj eller hjul.

I övrigt har jag total idétorka är jag rädd.

Vi skickade upp en polare i ett flygplan och sen var han tvungen att ta fallskärmen ner igen. Lite beroende av vädret förvisso, men en rolig grej om han gillar adrenalin och så kostar det inte alltför mycket.

Ännu roligare är ju att åka ut till flygplatsen dra på honom dräkten o skärmen leda in honom i planet. sen drar man på ögonbindel. varvar skiten ur planet medans man taxar runt och knuffar ut honom ur planet utan att det har lyft.

lite som en skenavrättning light:D

sen kan man lägga degen på nåt kul för alla inblandade inte bara brudgummen

Du kan få flyga med mig Timm priset för att hyra ett plan liggar på 900:- /timma. Hör av dig på 0705750960 om det låter intressant

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg