[SVEMO] Roadracing sektionen inbjuder till möte på mc mässan, söndag 30/1

Ja, vi tänkte att ni kanske ville ta del utav det informationsmaterial som visades på mötet.
Men anteckningar har också skrivits ner så jag (tror!) att det kommer läggas ut något.
Men som ni alla vet, ideellt arbete. Allting går inte på en kvart tyvärr..

// Jannica, adj i RR-sektionen

Ja, vi tänkte att ni kanske ville ta del utav det informationsmaterial som visades på mötet.
Men anteckningar har också skrivits ner så jag (tror!) att det kommer läggas ut något.
Men som ni alla vet, ideellt arbete. Allting går inte på en kvart tyvärr..

// Jannica, adj i RR-sektionen

Du har väl kanske lite många järn i elden jannica. Hinner du verkligen med RR-sektionen med. Om man skall tro allt som står på Facebook som du är engagerad i så är det väl minst 10-15 olika föreningar och liknade.

Inte ta det som kritik nu utan det är mer än fråga det är ju verkligen prioritet att reglementen och sånt är klart nu inom någon vecka, så förare och arrangörer vet vad som gäller inför säsongen

Du har väl kanske lite många järn i elden jannica. Hinner du verkligen med RR-sektionen med. Om man skall tro allt som står på Facebook som du är engagerad i så är det väl minst 10-15 olika föreningar och liknade.

Inte ta det som kritik nu utan det är mer än fråga det är ju verkligen prioritet att reglementen och sånt är klart nu inom någon vecka, så förare och arrangörer vet vad som gäller inför säsongen

Inga problem Micke, jag tar det inte som kritik.
Mitt uppdrag i sektionen är assisterande till ungdomssatsningen (Topp & Talang samt Future)
Jag är adjungerad vilket innebär att jag inte har någon beslutanderätt på samma sätt som Fredrik (sammankallande), Rikard (ledamot) och Per (ledamot) Vi har alla olika roller och uppdrag inom sektionen och tillsammans skapar vi en helhet tillsammans med er förare som ju också är en del av Svemo.

Hoppas det gav lite svar på din fundering!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka