Svemo har inget telefonnummer

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Har just tillbringat fem minuter på svemos hemsida för att hitta numret till deras kansli. Det finns inte! Vilken j-a usel hemsida. Någon som vet vart jag vänder mig angående frågor om den försäkring man omfattas av som licensierad förare?

Nyteknik skrev:
2489546 Otroligt. Det såg annorlunda ut när jag klickade på "Kontakta oss"...

:3freak

Om du satt på din arbetsplats, eller privat via vissa ISP,så är det ju inte omöjligt att dom/nätoperatören kör via en oduglig proxyserver som inte hanterar att en webbsida är uppdaterad, utan skickar ut en gammal webbsida till den som surfar, inte helt ovanligt, tyvärr. Kan även bero på hur du har din webbläsare inställd.

/B

benkar skrev:
2490074 Om du satt på din arbetsplats, eller privat via vissa ISP,så är det ju inte omöjligt att dom/nätoperatören kör via en oduglig proxyserver som inte hanterar att en webbsida är uppdaterad, utan skickar ut en gammal webbsida till den som surfar, inte helt ovanligt, tyvärr. Kan även bero på hur du har din webbläsare inställd.

/B
Mysko! Kör Apple OSX 10.4.9 och Safari.

:va

Nyteknik skrev:
2490167 Mysko! Kör Apple OSX 10.4.9 och Safari.

:va

Vad du "kör" spelar ingen större roll om den som har hand om vägarna, dvs tex ISP privat eller via jobb, med proxyserver, inte kan sin sak. Dvs att en ISP vill påskina hög hastighet i sitt nät, använder en oduglig proxyserver, där det inte spelar någon roll om du kör IExplorer eller safari eller huttibutti.

Men å 3:e sidan kan Apple OSX 10.4.9 och Safari förklara att du inte hittade det du ville hos Svemo, Svemo-sidorna är kanske primärt byggda för för IExplorer, är en bitter verklighet att många väljer skapa sina webbsidor för "main-stream"-besökare som kör tex IExplorer.

Allt detta är dock en fråga du får ta upp med Svemo, absolut inte med mig!

/B

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back