Svedea - skadehantering med guldstjärna

Horn1

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
Hornet 600, LS650
Lyckades med en enklare avåkning i höstas:huvet. Lite orolig var man allt när man ringre Svedea.
Nu skulle man få se om man får vad man betalar för....

Har fixat en hel med hojen och undrade om de skulle börja strula och inte vilja fixa till det jag kostat på. Att fixa var typ tank, styre, speglar, bromsgrepp, cuts, undertail, bakdel, kylarkåpor, motorblock, slip-on :confused:

Ringde dit och sa att jag kört omkull.

-Har du gjort dig illa?
-Nej
-Bra! då ska vi bara fixa din hoj! :tummenupp

Därifrån har det varit så otroligt enkelt, bra service och trevliga människor! Har inte jättemycket erfarenhet av att få ersättning från försäkringsbolag men detta har varit en njutning.
Inget krångel, inget pappersstrul, jag fick själv välja var hojen skulle fixas osv osv:banana:kär:Bugar

Får väl tillägga att jag inte har någon koppling till bolaget eller någon verksam där.

bara å säga grattis :).. Jag går själv i tankarna å byta till dom... sänker premien från 7-5 papp :)

låter ju bra :) har min honda försäkrad där så då vet man att det funkar :tummenupp ps tack för att du provade så jag slapp :crash

Låter gott,:tummenupp jag har själv tecknat försäkring där i år och det är ju alltid lite lurigt med "nya" bolag. Men förhoppningsvis så slipper man testa detta!!! :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park