Sveavägen 14.00

Baby-ninja

youliveaslongasiletyou
Gick med
3 Aug 2003
Ort
På ön mitt i stan
Hoj
Baby ninja
Premiär fikande på mcd fyra friska? hojjare dök upp... :)
 

Bifogat

  • Pmindre.JPG
    Pmindre.JPG
    39.9 KB · Visningar: 576
  • P1mindre.JPG
    P1mindre.JPG
    34.9 KB · Visningar: 432
Tog oxå en premiärrunda idag, fy fan vad skönt det var o bli av med lite abstinens.
 
Det var inte speciellt kallt faktiskt, jag trodde det skulle vara värre.
Sen var det ju kul att köra södra länken också, var premiär med hoj där :)
 
Har också kört idag. Jihaaa....

Det tog dock ett tag innan jag fattat att jag kopplat reservslangen och den andra slangen från tanken fel... :mad: :huvet
 
jag var ut på andra åket för året... blev bara en halvmil eller så för jag hade inga varma kläder på.. men kul var det :)
 
myspinnen skrev:
jag var ut på andra åket för året... blev bara en halvmil eller så för jag hade inga varma kläder på.. men kul var det :)

Jag vill åka med dej! Jag håller på och byter däck nu - i slutet av nästa vecka bör jag vara hjulbunden igen!
 
bikerwoman skrev:
vaffö var det ingen som sa nåt??!!!! :huvet

Det var ju inte direkt planerat...
:rolleyes: Brukar sällan vara det när det gäller oss. Vi hade bara tur att vi fick igång en av hojarna. Cebran är inte så pigg utan behöver en del omvårdnad innan start...

/Watson och Baby-ninja
 
najs! såg en ktm motard i hooden idag fyfaaan de liva upp stämmningen rätt bra :)

SNART VÅR!
 
ATTENTAT... ni kan inte åka utan mig.....ok jag är lite avvis jag vill oxå åka nu :huvet
 
myspinnen skrev:
jag var ut på andra åket för året... blev bara en halvmil eller så för jag hade inga varma kläder på.. men kul var det :)

förstår att de va kallt.. för de tar nog ett tag att åka 5 km på bågen du har på avataren din :)
 
Baby-ninja skrev:
Premiär fikande på mcd fyra friska? hojjare dök upp... :)

Den där gaml hojen på det högra kortet och dess ägare tror jag minsan att jag mötte på Nynäsvägen vid skogskyrkogården strax efter 15.... Någon härifrån? Avundsjuk blev jag iaf... som fan...
 
korvgubbe skrev:
Den där gaml hojen på det högra kortet och dess ägare tror jag minsan att jag mötte på Nynäsvägen vid skogskyrkogården strax efter 15.... Någon härifrån? Avundsjuk blev jag iaf... som fan...

Det är "Gubbrejsarn" han dök upp när vi precis va på väg därifrån, han bor i Haninge så det kan nog stämma att han sågs på Nynäsvägen.


/FW
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top