Svartrockare som headbangar till mig

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Ursäkta om ja tycks spamma forumet. Jag la nyss ut en tråd. Men är jävligt nyfiken bara så jag måste lägga ut en till.

Det har nu hänt mig ett antal gånger att när jag är ute och råkar köra förbi sk svartrockare/emobarn på tex busshållplats,gångväg osv så ställer de sig och typ headbangar och kör metalsymbolen med fingrarna... typ! :yoparty

Senast igår när jag var ute, så står en kille (typisk svartrockare) och börjar hånflina åt mig på busshållplatsen och kör metalsymbolen med fingrarna. Som dom gör på alla konserter. Det känns inte som den mest normala reaktionen på folk när man är ute och åker. Det är svårt att beskriva den dryga människans hånflin. Han sänkte mig verkligen ner till skosulorna :huvet
Hade sån lust att vända om och lägga en fot i ansiktet på honom. Men värdighet och mognad tog över :hihi

förmodligen första tråden angående detta men..
är det här normalt eller är det bara jag som råkar ut för sådant?

Han tycker väll att du rockar, och vill visa det. Istället för att sparka ner honom, bjud på en liten wheelie eller nått istället! :yoparty

Han tycker väll att du rockar, och vill visa det. Istället för att sparka ner honom, bjud på en liten wheelie eller nått istället! :yoparty

hehe, tyvärr så får jag en stark känsla av att det är tvärtom!
Han tycker väl att vi hojåkare är töntar som åker runt och tycker att vi är dödsball!

Fast det är vi juh å :gnissla
ball alltså..

[
Han gillar ljudet och/eller dina skinnkläder såklart!
Man headbangar och gör inte "metallsymbolen" till nåt man inte gillar...det vore ju bara korkat.

Att han ser störd ut beror nog på annat haha.

Seså , bjud på en uileeeii istället!

:yoparty gör man när något rockar, dvs något man gillar. Så dra på lite extra, vi hårdrockare gillar när det låter ordentligt :yoparty

Om jag ser en knarr så brukar jag följa den med blicken och bjuda på ett stort smile.

Om piloten kan Uiila så brukar det visa sig då :tummenupp

Det stod en typiskt svartrockare hos grannen, så jag frågade om de headbangar och gör den grejen med fingrarna när de vill håna någon, men det var visst tvärtom.

Fast det kanske man borde fattat ändå:va

Sparka honom i ansiktet? Hur är det med din självbild och självkänsla egentligen? Spänn av lite så mår du bättre.
OM han nu ville håna dig så är det ju bara att skita i det. Det troligaste är ju dessutom att det var en positiv respons från hans sida.

Varje gång jag ser folk på busshållplatser så måste jag wheela.
Busshållplatser = läktare.

En lagom sliten XR600 motard från -92 är hårdrock.
Han diggar dig helt enkelt.

:yoparty

Ps. han är säkert aktiv här på SH också.

Han kanske läser den här tråden och hånflinar :4skrika

Det är sant som ni säger, dom gör sånt när ngn diggar! Men man ser ganska väl på ngn om han diggar eller tycker att ngn är tönt. De flesta gångerna jag råkat ut för det var när jag körde på min Honda Nsr, så ja är inte lika säker som er på att dom tyckte att jag rockade :D Å andra sidan så är det ganska knepigt folk som bor i denna håla till kommun. :rolleyes:

Ursäkta om ja tycks spamma forumet. Jag la nyss ut en tråd. Men är jävligt nyfiken bara så jag måste lägga ut en till.

Det har nu hänt mig ett antal gånger att när jag är ute och råkar köra förbi sk svartrockare/emobarn på tex busshållplats,gångväg osv så ställer de sig och typ headbangar och kör metalsymbolen med fingrarna... typ! :yoparty

Senast igår när jag var ute, så står en kille (typisk svartrockare) och börjar hånflina åt mig på busshållplatsen och kör metalsymbolen med fingrarna. Som dom gör på alla konserter. Det känns inte som den mest normala reaktionen på folk när man är ute och åker. Det är svårt att beskriva den dryga människans hånflin. Han sänkte mig verkligen ner till skosulorna :huvet
Hade sån lust att vända om och lägga en fot i ansiktet på honom. Men värdighet och mognad tog över :hihi

förmodligen första tråden angående detta men..
är det här normalt eller är det bara jag som råkar ut för sådant?

Du skulle ha stannat och frågat han.......

Jag hatar svartrockare för övrigt

Vad är emobarn?

Typ snäppet innan svartrockare skulle jag vilja påstå. Dom som förr eller senare är på väg att bli riktig svartrockare. Bara allt är svart i klädstil och smycken. Den lite enklare och billigare varianten av svartrockare :)

en ful lite fjant som har d "Jobbigt" och skär sig själv o skryter för sina andra emo kompisar hur mkt han har skärt sig. Men dom lykas aldrig ta självmord :va

aa.. något bättre förklaring än min. Ganska klockren faktiskt! :yoparty

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion