Svarta Listan

He||Zen

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
GSX-R 600
svarta listan kan man rapportera saker och företag som inte håller måttet, kameror, mobiltelefoner, mp3 spelare, prylar m.m. Den här tråden är till för att alla ska känna sej trygga och kunna veta vad man ska köpa och var man ska köpa.

Lite regler som gör allting lite trevligare:

* Rapportera inte saker för att dem är bra, bara dåliga.

*Kolla att den produkt/företag inte redan står med på listan innan ni skriver.

*Skriv gärna vad som är dåligt med produkten så att man vet vad som är dåligt.

TurboJugend skrev:
2151118 Om jag inte totalt missminner mig så är väl sånt här förbjudet på sporthoj.

schhh säg inget så får ingen reda på det

jag nominerar östgötatrafiken. 1 - jävla dyrt o köpa busskort. 2 - ibland låter bussarna nåt överjävligt, det stör min morronsömn/tranceliknande tillstånd på bussen när jag åker varje morgon. tycker det ska va tyst på bussarna, ungefär som i en merca 600 eller bmw 7-serien minst. jävligt irriterande

Solen.

Överreklamerad skitgrej som gör så man bränner sönder ryggen. :mad:

Bärgren skrev:
2151446 Solen.

Överreklamerad skitgrej som gör så man bränner sönder ryggen. :mad:

Kompanistryk? Någon som joinar?

Jag skriver däremot in min hyresvärd från Österrike på listan. (Inte personangrepp, han är säkert jättesnäll om man är polare med han eller om man ger honom pengar och samtidigt inte ger han några bekymmer)
Askin heter han. Alla i Bad Gastein vet vem han är, alla hatar han.

Beskattningsavtalet mellan USA och Sverige - Dåligt. :gnissla

Lilla_damen skrev:
2151800 Haha, hur sakta kör du egentligen? :D :tungan

Jag ser bara lastbilar i backspegeln.. :banana :yoparty

Ja, men när man plöjer några mil och marshar i 180, får man köra i 92km/h i 5min om en lastbil ska köra om en surmuff för att han måste maxa sin i 91.2km/h.

hmm, synd att ni inte tog tråden nå vidare seriöst.
Lägger upp ett exempel:

Mitt Labtec headset suger, ibland hörs det bara i vänster hörlur och så skruvar sladden ihop sig. Köpte den för 129 kr på SIBA, rekommenderar inte produkten vidare.

RecOn #56 skrev:
2152320 hmm, synd att ni inte tog tråden nå vidare seriöst.
Lägger upp ett exempel:

Mitt Labtec headset suger, ibland hörs det bara i vänster hörlur och så skruvar sladden ihop sig. Köpte den för 129 kr på SIBA, rekommenderar inte produkten vidare.

Jag vill bara påpeka att jag var 110% seriös om mitt inlägg om min fd hyresvärd i Bad Gastein. Han har ett fruktansvärt sätt som endast gynnar han själv kortvarigt. Han har en taxifirma (Taxi askin), reseföretag (Askin Reisen) och en resturang (Sanchos).
Undvik allt som har med honom att göra.

Kan passa på att nämna en stor MC-firma i uppsala som har ruggigt kass postorderservice. Dock trevliga och ger rätt bra service när man besöker dem, men har de inte det du vill ha på lager så åk vidare och leta.

RecOn #56 skrev:

129 kr ja... och nu måste du lägga ut ungefär samma summa på att köpa ett par hörlurar till.
satsa på kvalite direkt, placera en 500-1000 kr på hörlurarna så slipper du lägga ut 500-5000 kr på ett flertal olika som går sönder hej vilt :rolleyes: :tummenupp

får vad man betalar för (säger Werzion som sitter med ett par hörlurar vars sladd VAR tre meter, nu snarare ½ meter hehe, jävla ihopskruvade sladdjävel)

Werzion skrev:
2152627 129 kr ja... och nu måste du lägga ut ungefär samma summa på att köpa ett par hörlurar till.
satsa på kvalite direkt, placera en 500-1000 kr på hörlurarna så slipper du lägga ut 500-5000 kr på ett flertal olika som går sönder hej vilt :rolleyes: :tummenupp

får vad man betalar för (säger Werzion som sitter med ett par hörlurar vars sladd VAR tre meter, nu snarare ½ meter hehe, jävla ihopskruvade sladdjävel)

Japp man får vad man betalar för men asså lägga ut över 500 spänn på ett par lurar tycker jag är onödigt, finns andra viktigare grejor man istället kan lägga ut på.

Men som du sa man får vad man betalar för. :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...