Svart?

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Efter att ha synat den norrlänska vägkantsfloran med hojjen i somras har jag börjat att reparera den. Det som är konstigt är att alla jobb jag har låtit företag göra har tagit det i svartpengar. Jag har inte bett om att få köpa svart dom har bara sagt att dom tar det kontant då jag kommit o frågat efter prylarna och låtit bli att gen något kvitto. Jag tvivlar starkt på att dom pengarna hamnar i kassan.

Är det bara jag som ser skumm ut och får svart affärer eller är det vanligt i denna branch :confused: vad är era erfarenheter? Jag klagar dock inte tjocke fete pärson och hans utsugar regering får alldeles tillräckligt utan att frossa i andras olyckor

Chii skrev:
Efter att ha synat den norrlänska vägkantsfloran med hojjen i somras har jag börjat att reparera den. Det som är konstigt är att alla jobb jag har låtit företag göra har tagit det i svartpengar. Jag har inte bett om att få köpa svart dom har bara sagt att dom tar det kontant då jag kommit o frågat efter prylarna och låtit bli att gen något kvitto. Jag tvivlar starkt på att dom pengarna hamnar i kassan.

Är det bara jag som ser skumm ut och får svart affärer eller är det vanligt i denna branch :confused: vad är era erfarenheter? Jag klagar dock inte tjocke fete pärson och hans utsugar regering får alldeles tillräckligt utan att frossa i andras olyckor

fint med svart, jo alla saker jag lämnat i väg har varit en klir i fikabröds kassan:hihi

Alla som kan tar väl svarta pengar i emellanåt hantverkare som butiksägare.

Jag vet frisörer som inte har öppet på lördagar men har det ändå så att säga.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN