Svart ZX10R i Nyköping?

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tänkte kolla om det finns någon här på Sporthoj som känner till någon i Nyköping som har en svart ZX10:a års.m -08 eller nyare? Jag har själv en svart ZX10:a och idag när jag åkte hem ifrån jobbet i bilen så mötte likadan. Blev bara lite nyfiken på vem det kan vara dem är inte allt för vanliga. Skulle vara roligt om det fanns en till, jag menar man skulle ju kunna ta en sväng tillsammans någon gång!? :krama

Frågan är vem du är och varför vi aldrig stött på dig på vägarna. Nu är det inte så många gathojar kvar på Slakthuset men en del i alla fall. Du får titta förbi på fest någon gång.

Frågan är vem du är och varför vi aldrig stött på dig på vägarna. Nu är det inte så många gathojar kvar på Slakthuset men en del i alla fall. Du får titta förbi på fest någon gång.

Ja vem jag är det du... nej jag bor i Nyköping sen några år tillbaka, har kört mc sen jag var liten (cross). Skulle va riktigt nice och komma förbi på någon fest eller liknande, skulle oxå va trevligt och hitta några och åka med, allt blir ju så mycket roligare då. Att ni aldrig skulle ha mött mig på vägarna har jag svårt att tro, jag kör så ofta det går när vädret tillåter det i det här underbara landet vi bor i. Hojta gärna till om ni ska ut och köra och vill ha lite sällskap!?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back