Svart vit bild på TV , geforce 6600 GT HJÄLP

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
kuntjänst får jag inte tag på och tror jag har letat igenom allt känns det som

hade kanske en 5 m kabel med s-video förut men nu har jag endast 2 meter om det kunde hjälpa men det gjorde de inte

Pal -b
Pal - g

a jag har testat dom flästa formaten eller vad det heter

jag har fått färg bild med mitt gammla kort så det ska funka men jag får det inte att funka

HJÄLP vore oerhört tacksam för hjälp efter en veckas tid med nytt kort pga jag ej hade tv out på det förra men nu får jag ju bara svart vit :3freak

RS "Alex" skrev:
kuntjänst får jag inte tag på och tror jag har letat igenom allt känns det som

hade kanske en 5 m kabel med s-video förut men nu har jag endast 2 meter om det kunde hjälpa men det gjorde de inte

Pal -b
Pal - g

a jag har testat dom flästa formaten eller vad det heter

jag har fått färg bild med mitt gammla kort så det ska funka men jag får det inte att funka

HJÄLP vore oerhört tacksam för hjälp efter en veckas tid med nytt kort pga jag ej hade tv out på det förra men nu får jag ju bara svart vit :3freak

Du behöver inte ändra något på tvn då? Man får göra det på en del gamla klenoder.

Ändra att det ska vara Koaxialkabel istället för S-Video. Så fick jag färgbild på mitt gamla kort. Nu har jag ett ATI kort och då fick jag köpa en annan sorts kabel för att det skull fungera.

mitt gamla AS till TV klarar inte Svideo kabel.. men med koaxial går de hur bra som helst.. så de e bara hugga nån gammel RCA kabel eller liknande å koppla in å prova

Wille skrev:
Ändra att det ska vara Koaxialkabel istället för S-Video. Så fick jag färgbild på mitt gamla kort. Nu har jag ett ATI kort och då fick jag köpa en annan sorts kabel för att det skull fungera.

stämde fint det

nu har jag fått bild å färg..... tack :tummenupp

men nu då

när jag kör 1024*769 på skärmen så funkar allt fint på datorn, men när jag går upp i upplösning så blir det en inzomning på tv

ska jag inte kunna gå att köra klonat eller dual wiew, det funkar ju när jag kör enstaka bildskärm men inte annars

men jag menar ingen tv klarar väll 1280*1024 hur har dom annrs tänkt att man ska kunna utnutja kloning om det inte går att låsa, hoppas någon vet hur man ordnar det :3freak

börjar bli sur på den här skiten nu

Om jag ska referara till mig igen så fick jag köra med 800*600 upplösning så fungerade det för mig. Sen fick man ändra tebax.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg