Svart? Vit? Båda? Nytt?

Vilken eller vilka färger ska jag lacka?

• Antal röstningar
    0

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Eftersom jag under året har kraschat sönder både mitt vita och mitt svarta kåpset så är det dags att slipa, spackla och lacka lite igen...

Så vad säger expertisen. Svart? Vitt? Fortsätt med båda? Nytt?

blackbeauty.jpg

white1.jpg

Jag för min del gillar ju förstås obegripliga japanska färger som mintgrönt. Eller varför inte Nakanos BP-TZ från way back when? Kanske med GO istället för BP i skölden. Eller en Yamaha Motor France-lack á la Harada 1994. There's no end to the possibilities!

Jag för min del gillar ju förstås obegripliga japanska färger som mintgrönt. Eller varför inte Nakanos BP-TZ från way back when? Kanske med GO istället för BP i skölden. Eller en Yamaha Motor France-lack á la Harada 1994. There's no end to the possibilities!
1998yzr250-01.jpg

Den är ju soft, speciellt i BP tider som dessa. :hihi
Problemet är bara att jag måste skaffa ett nytt skinnställ också..

Jag röstar starkt för vitt eller nytt. Svarta varianten ser stor och klumpigt ut på banan, när det var vitt och du hade fin-skinnstället såg det läckert och smidigt ut när du brummade runt!

Eftersom jag har tre olika kåpset så borde man fixa en tank till så kan jag ha TRE olika varianter. :5sure

Eller gul/blå inspirerad av tidigare förare?
Det är är tyvärr lite för mycket Suzuki för mig, väldigt mycket Suzuki. Jag har letet efter bilder från då det sägs att hojen ska ha körts av Sete, dvs runt 1996 i Spanska mästerskapen men inte lyckats. Det ska enligt info hetat Ducados Open så en Ducadoslack kanske?

Iofs Juan Garriga men ändå..
1801063997379.jpg

*/ ?>
Back