Svart visir

peddaxx

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2003
Hoj
Yamaha xv 1700 Warrior
Får man lov att ha ett svart visir vid uppkörning? Fick en förfrågan om detta men jag har inte en arning om detta så om det är någon här som vet så är jag tacksam för svar.

Trafikinspektören som jag körde upp för hade ett kolsvart visir, så jag antar att de inte har något emot det.

/M

peddaxx skrev:
Får man lov att ha ett svart visir vid uppkörning? Fick en förfrågan om detta men jag har inte en arning om detta så om det är någon här som vet så är jag tacksam för svar.

Körde upp med svart visir.

Inga problem :yoparty

tassen skrev:
Svart visir är perfek...... utom i mörker och framförallt när det regnar samtidigt......intressant upplevelse.....

Tycker ärligt talat att helt kolsvarta visir är ganska värdelösa utom då man har solen rätt i nyllet. Ett lite lagom tonat tycker jag är betydligt skönare, funderar dessutom på att testa ett gult/rött, nån som har erfarenhet av det?

Chris Ash skrev:
Tycker ärligt talat att helt kolsvarta visir är ganska värdelösa utom då man har solen rätt i nyllet. Ett lite lagom tonat tycker jag är betydligt skönare, funderar dessutom på att testa ett gult/rött, nån som har erfarenhet av det?

Det är ganska gay...

Men med matchande däck så går det ju. :tummenupp

Jag har spegelvisir. Det är grymt skön lite blå toning inuti, inte alls speciellt mörkt innefrån. Hoppas dom tillåter det... han lär ju inte se mig iaf :lol

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8