Warburton
73% veterinär
Vem var det som vrålade förbi Fredsgatan 12 med en svart Triumph och Sporthoj-tröja för en timme sen, typ. Jag stod där med mitt Monster och blev sugen på att ta upp jakten 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Warburton skrev:Vem var det som vrålade förbi Fredsgatan 12 med en svart Triumph och Sporthoj-tröja för en timme sen, typ. Jag stod där med mitt Monster och blev sugen på att ta upp jakten![]()
Sweedo skrev:Har du fått liv i hojen, vad var felet?
Tändspolarna får väl ingen ström när glappet uppstår,blir samma sak som att slå av tändningen.StAnger skrev:Jodå. Fick tillbaka den i fredags så det var ju skönt att dom var lite snabba på att fixa den. Har ju varit där ett par gånger så han kanske har börjat tycka synd om mig eller nåt![]()
Självklart så är det ju det där berömda elsystemet som krånglar igen. Diverse kontakter hade släppt samt ett större glapp i tändningslåset. Tycker det är konstigt dock att det kunde bero på det eftersom det var ju inte det att hojen inte fick ström. Den tände ju inte bara. Vad har ett glapp i tändningslåset med det att göra?
Kan tänka mig att saker skakades lite i oordning efter min och Stephens helveteskörning Nynäs till Sthlm för ett tag sen. Det var efter det den inte startade längre.
Ska nog hålla mig till att köra istället för att meka. Är mest glad att den går igen. Får se hur länge det håller denna gång![]()
Om jag ska behålla den där hojen till nästa säsong får jag nog ta mig en funderare på att dra om elsystemet...
Hittade dock givaren för stödet. Vet inte varför den inte fungerar, men det kan jag amatörmeka med i vinter sen så kanske man lär sig något.
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |