The_FacultyGirl
Diggar hästkrafter
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Hoj
- Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Uppdatering! 19/8, 12.00
Då jag vet att hojen är ute på vägarna (halvt trasig med många repor) lägger jag in 2 nya bilder, tyvärr de enda vettiga jag har i denna dator där jag är nu.
Kan tillägga att däcken var av typ Avon. Avgasröret var helt svart. Miniblinkers bak, ingen stänkskärm bak.
Hej!
Min motorcykel som är en honda cbr 600F - 93 blev stulen imorse runt 6-tiden, i Vällingby, Stockholm. Regnr ANX 888.
Finns inte många av denna i Sverige så den skiljer sig från mängden!
Min grannes (Frolic på sh, har bild på sin profil) Suzuki bandit turkosafärgad 650 -05 blev även den stulen samma tid, imorse. Regnr WWM 786.
Bifogar bild av min.
Hör av er till mig eller polisen om ni ser någon av dessa så är ni snälla!!
Båda är dessutom strypta..
Mitt mobilnr 073-614 15 04
Fan säger jag bara!
Hoppas ni ser något!
Mvh Linda
Då jag vet att hojen är ute på vägarna (halvt trasig med många repor) lägger jag in 2 nya bilder, tyvärr de enda vettiga jag har i denna dator där jag är nu.
Kan tillägga att däcken var av typ Avon. Avgasröret var helt svart. Miniblinkers bak, ingen stänkskärm bak.
Hej!
Min motorcykel som är en honda cbr 600F - 93 blev stulen imorse runt 6-tiden, i Vällingby, Stockholm. Regnr ANX 888.
Finns inte många av denna i Sverige så den skiljer sig från mängden!
Min grannes (Frolic på sh, har bild på sin profil) Suzuki bandit turkosafärgad 650 -05 blev även den stulen samma tid, imorse. Regnr WWM 786.
Bifogar bild av min.
Hör av er till mig eller polisen om ni ser någon av dessa så är ni snälla!!
Båda är dessutom strypta..
Mitt mobilnr 073-614 15 04
Fan säger jag bara!
Hoppas ni ser något!
Mvh Linda
Bifogat
Last edited: