svart/rosa cbr 600 stulen Vällingby 19/7

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Uppdatering! 19/8, 12.00

Då jag vet att hojen är ute på vägarna (halvt trasig med många repor) lägger jag in 2 nya bilder, tyvärr de enda vettiga jag har i denna dator där jag är nu.
Kan tillägga att däcken var av typ Avon. Avgasröret var helt svart. Miniblinkers bak, ingen stänkskärm bak.

Hej!

Min motorcykel som är en honda cbr 600F - 93 blev stulen imorse runt 6-tiden, i Vällingby, Stockholm. Regnr ANX 888.
Finns inte många av denna i Sverige så den skiljer sig från mängden!

Min grannes (Frolic på sh, har bild på sin profil) Suzuki bandit turkosafärgad 650 -05 blev även den stulen samma tid, imorse. Regnr WWM 786.

Bifogar bild av min.

Hör av er till mig eller polisen om ni ser någon av dessa så är ni snälla!!
Båda är dessutom strypta..

Mitt mobilnr 073-614 15 04

Fan säger jag bara!
Hoppas ni ser något!
Mvh Linda

Bifogat

• 20070611(040) (Medium).jpg
    20070611(040) (Medium).jpg
    91.1 KB · Visningar: 282
  • DSCN2211 (Medium).JPG
    DSCN2211 (Medium).JPG
    73 KB · Visningar: 211
  • DSCN2216 (Medium).JPG
    DSCN2216 (Medium).JPG
    129 KB · Visningar: 362
Last edited:
Verkar vara en stöldvåg just nu. Känns som att flera hojar norpats på sistone. Och inte just nyare hojar, utan även äldre hojar man inte tror ska bli snodda för sitt värde.

Bara av nyfikenhet... Var du på stuntkvällen på Barkarby igår? Man kanske skulle börja tejpa regplåten. Större evenemang brukar kunna dra till sig lowlives som gärna vill börja köra hoj. Fast man undrar ju varför dom skulle vilja sno en tjejhoj?

Letar efter den. hoppas som sagt att den blir återfunnen !!!
varför vill dom ha din lilla rosa, det var säkert för att vi fixade hastighetsmätarvajern va? :)

Massa kramar!

Vad tråkigt. Jävlar vad dessa idioter ska förstöra en jävla massa!
Hoppas det löser sig bra för dig.

Bara av nyfikenhet... Var du på stuntkvällen på Barkarby igår? Man kanske skulle börja tejpa regplåten. Större evenemang brukar kunna dra till sig lowlives som gärna vill börja köra hoj. Fast man undrar ju varför dom skulle vilja sno en tjejhoj?

det är ju snorungar...
Har vittne på att det var 2 unga killar med huvor som körde den imorse (det var så jag fick reda på att den var stulen), utan hjälm (såklart) på en cykelväg vid 7 tiden då det är en hel del folk ute på vägarna (även gångvägarna). Knappt några spår i garaget, hittade 2 verktyg som polisen var totalt ointresserad av. Grannens styrlås sas var delat i säkert 10 delar. Hennes skivbromslås låg kvar. Men alla mina lås hade de med sig :va
Jävla snorungar... att de inte har något bättre för sig än att sno en rosa hoj... Lite kablar låg det på golvet också..

Och för att svara på frågan; nej.
Men seriöst, det finns bra mycket snyggare hojar att sno än min. Förstår ingenting... snorungar!

Uppfostringsanstalt alternativt utvisning!!

Helst utvisning....och stening.

det är ju snorungar...
Har vittne på att det var 2 unga killar med huvor som körde den imorse (det var så jag fick reda på att den var stulen), utan hjälm (såklart) på en cykelväg vid 7 tiden då det är en hel del folk ute på vägarna (även gångvägarna).
Men seriöst, det finns bra mycket snyggare hojar att sno än min. Förstår ingenting... snorungar!

Egentligen så hoppas man att dom kraschar, o blir invalider för resten av livet.
Synd bara att de e staten(vi skattebetalare) som får betala deras vård, rehab, återanpassning i samhälle osv.. Så kanske lika bäst att dom dör.

Synd på din hoj bara, men tror inte du vill ha tillbaka den. För när dom "lekt" färdigt så är den garanterat inte oskadad..

Fast ju mer man letar ledtrådar desto mer inser man att det inte är snorungar :confused: Det är proffs som har varit framme med svetsare och hela köret!! Så undrar om det kan vara snorungar som skvallrat till proffsen och fått en mc som tack?!

Kan bara hoppas på att någon ser den och ringer snuten!

Fan va surt..ska hålla ögonen öppna. Hoppas ni hittar era hojar snart och folk kan lära sig att skija på mitt och ditt:mad:

jag skall hålla utkik, bor i närheten brukar åka förbi hässelby etc ett tips är att kolla runt astrakangatan i hässelby min bror's moped hittades där men dock i ett förråd

Fast ju mer man letar ledtrådar desto mer inser man att det inte är snorungar :confused: Det är proffs som har varit framme med svetsare och hela köret!! Så undrar om det kan vara snorungar som skvallrat till proffsen och fått en mc som tack?!

Kan bara hoppas på att någon ser den och ringer snuten!

Ta en titt på den här annonsen. Den är klart suspekt.
Finns viss potential för att det kan vara din. Kankse.
http://www.blocket.se/vi/12839842.htm?ca=14_s

Jag har mailat och försökt mjölka någon form av info men inte fått svar ännu.

Jävla kretiner! :mad:

Ta en titt på den här annonsen. Den är klart suspekt.
Finns viss potential för att det kan vara din. Kankse.
http://www.blocket.se/vi/12839842.htm?ca=14_s

Jag har mailat och försökt mjölka någon form av info men inte fått svar ännu.

Jävla kretiner! :mad:

Länken funkar inte eller så har dom fattat misstanke och tagit bort den.:gnissla

Ähh nu funkade den plötsligt.... MMM mkt suspekt låter som ett moppefucko...

Absurt suspekt annons som sagt.. Dock stämmer inte årsmodell överens med den stulna hojen och dessutom står hojen i Jönköping enligt annonsen. Om han kan bevisa att hojen i fråga faktiskt är en 96:a är han friad, annars är det bara att gå hem och hämta fackla och högaffel för att joina Sh-mobben.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT