Svart plast...

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
...varför ska alla ha svartplast? Börja bli lite enformigt. Men det här däremot det är fräsht...
products_ibike2.jpg
 
Alla färger är snygga, bara de är svarta :yoparty

Skämt åtsido, ja det är mycket svart som gäller nuförtiden.

Kul med andra kulörer som tittar fram :-)
Personligen skulle jag inte vilja ha en vit MC.

Bara det inte blir en reklamhoj med 1000 klistermärken på,
så ser de flesta modeller OK ut tycker jag.
Ska vara stilrent.
 
Jag håller ju på och byter färg till mestadels svart på min Husa men det är mest för att det finns få HUSOR som är svarta och det är lite trickigt att få tag på grejer. Hade jag haft en hoj som var svart i originalutförande skulle jag nog gjort tvärtom. All heder åt en av killarna här i stan som har en 570RR som han satt på gul/blå plast på :tummenupp
 
Hmmm....vit var lite udda :rolleyes:

Dock så syns ju smårepor med skit i väldigt lätt
 
Ja har alltid tyckt vit är en häftig färg att ha på båge eller bil...nu pratar jag om snygg typ pearl vit..och inte dassig volvo 740 från 84 vit :D

Problemet är just att vita hojar nog bara skulle göra sig bra på utställningar..
 
Har faktiskt själv funderat på att skaffa vit plast till min XR. enda problemet är väll att alla tror att det är en XR600 då... :rolleyes:
 
Min båge är svart för att den kom svar... ;)

Sedan har jag med varit bra sugen på att smälla på blå/gul plast och blå fälgar på den a la factory cykeln men... det kostar och inte faan går den fortare för det...

Det finns tydligen även kolfiberkåpor till min båge. Kostar tydligen endast 14 000:- för rubbet...

- Johan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top