Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:Kolla hos din lokala Husaåterförsäljare.
Inte helt komplett men en del finns här
Bakskärmen är inte med men finns.
Jag tror att om man har en 04Tom Byron skrev:Kylarvingar finns oxå, men till den gula tanken ser man ut som en AIK-mupp, vem vill förnedra sig så?![]()
Supermoto skrev:Jag tror att om man har en 04skulle det bli jäkligt snyggt med en gul bakskärm och blå gaffelskydd och ramskydd (vid fotpinnarna alltså). Vet att Evil(M) gärna köper loss en blå bakskärm om du inte vill ha två...
Sen ett par gula Acerbisbarkisar så MUMS![]()
Kom på att du ska använda gaffelskydden från 01. Där är texten gul. Visserligen gamla loggan men snyggare färgmatchning (vaddå jag pozer?)Tom Byron skrev:Vilken härmapa! Jo, det svarta går phetbort, antingen blir min präcis som du bäskräv eller så kör jag en hyllning till KRATTAN å muppar loss med, 01stuk på hela hojen
Gillar inte mycket gult, det ser ******* ut (jag känner hur Vera spänner blicken i mig)*darra*......... Men det bir inget svart ivf, det är bara pozörer som kör med det *kast phet med sten i glashus*![]()
Men byta plast ligger lite långt fram i tiden, nu ska jag sammla deniros till en sådan där safteyjacket som dainese har med höftskydd å hela baletten, den kan man ju ha när man åker skidor och snowboard oxå. (välgenomtänkt investering)
Fast jagköper den mest för att se lite grov ut, så drar jag på en fleecetröja å glider ut på stan å kickar lite pensionärer![]()
![]()
Tom Byron skrev:Gillar inte mycket gult, det ser ******* ut (jag känner hur Vera spänner blicken i mig)*darra*.........
Mcbudet skrev:Tja har svarta kylvingar ,gaffelbensskydd och en baksärm ligger´ bakskärmen är lite beggad då var tvungen att moteras på reservhojen till en besiktning på en tävlig. men hör av dig om du är intresserad han få upp det till gävle på måndag oxå om du vill
Yasha skrev:Jag är inte speciellt förtjust i gult själv, men vad ska man göra när älsklingen inte finns i någon annan färg?!?![]()
pila skrev:-05ans black edition.
pila skrev:-05ans black edition.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |