Svart Duke utanför mitt hus??

Cybernisse

Husqvarna 570 rockar....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
El Stockholmo Los Edsberg
Hoj
Husky 570 smr -04 (Pocketbike R1 -05)
Vem e du som i höstas och nu ställer en svart Duke med Sebringpipor utanför mitt hus???

Du ser vart jag bor i profilen.... :yoparty :yoparty
 
Cybernisse skrev:
:Bugar :Bugar :Bugar

Nu stod den där igen!!!

vem är det som kör en duke med sebring i sthlm..!!! :yoparty :yoparty

Träffade en kille på Dirtbike idag som körde en svart -03'a som gått runt 250 mil med Sebring och TM41'a. Hans nick här på forumet är 'mckille' man han är tydligen inte speciellt aktiv så..... Testa å PM'a kanske....
 
Kan även vara en kille som kallar sig för spretman här på forumet...
 
Jag verkar vara eftersökt!!!

:banana Det är nog mig ni söker!!! :banana

Hej alla glada,

Ja jag bor i fyran, Cybernisse!!
Ibland så brukar jag ställa hojen utanför huset.
Jag har aldrig sett din hoj utanför nångång.

Hej igen Spider.
Ja vi sågs vid dirtbike, när jag köpte en ny växelpele för utlösa 425 spänn.
Det är nog dax för dig och byta ditt bakdrev, det har gjort sitt.

Jag ska bli lite mer aktiv ute i cyberrymden.

/Vi ses.................................
 
Mckillen skrev:
:banana Det är nog mig ni söker!!! :banana

Hej igen Spider.
Ja vi sågs vid dirtbike, när jag köpte en ny växelpele för utlösa 425 spänn.
Det är nog dax för dig och byta ditt bakdrev, det har gjort sitt.


Trevligt att man gissade rätt. :) Nya bakdrevet sitter redan på plats så nu vågar man köra ordentligt igen. :D :yoparty (Loctite måste vara till för att vi som bara har normallånga insexnycklar skall få extra ont i händerna :( )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top