Svart CBR 600RR -08 Stulen på Kungsholmen

E-Dahlin

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Hoj
Nuvarande: -15 Aprilia Tuono Factory / Tidigare: -13 Aprilia RSV4 Factory APRC / -12 Yamaha R1 / -10 BMW S1000RR / - 10 CB1000R / -08 CBR 600RR / -09 CBR 1000RR / -08 CBR 1000RR / -08 CBR 600RR
Hej alla,

Surfat runt på foumet ett tag, men så j*vla trist att första inlägget ska handla om en stöld.:mad:

Kom ut i morse och ser att min 2månader gamla Honda CBR 600RR -08 är stulen.
Stölden skedde på Sysslomansgatan, Kungsholmen natten 27 - 28/8.

MCn var fastlåst i bakhjulet mot en stolpe, skivbromslås, sen naturligtvis tändnings och styrlås.

Om ngn hör eller vet ngt så kan ni PMa mig eller droppa ett mail (anonymt om ni vill såklart) på emil.dahlin@stockholm.com. Leder tipset till att MCn hittas kommer jag betala en hittelön.

Hojjen i fråga är svart, singelcuts, Leovince titan/kolfiber-slipon, svarta LED blinkers bak o integrerade fram, rensad bakdel, klarglas diodlbakjus samt div kolfiber attiraljer på.

Skulle kunna skriva en hel del vad jag tycker om loosers som stjäl andras saker, men besparar mig energin då såna nollor inte är värda knapptryckningarna.

M.v.h / Emil

Inte för jag tror regplåten är kvar på, men utifall att kan det ju vara värt att posta! Håller som vanligt ögonen öppna! Lider med dej :(

Finns nog risk att den där hojen står i en trä-lår på en pråm i Slöddertälje på väg mot öst. :(

Man börjar fundera på att gräva ner truppminor runt hojen.

Hejsan,

Visste inte att du var medlem än, välkommen till sporthoj. Trist som fan med din hoj, vi har ju inte ens hunnit köra nåt än :(

Hejsan,

Visste inte att du var medlem än, välkommen till sporthoj. Trist som fan med din hoj, vi har ju inte ens hunnit köra nåt än :(

Tack, tack!!
Neee..var ju nån som krascha sin förra hoj med..hehe :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP