Svart Buell i Malmö

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Nån här som kör den korta svarta buellen med regskylten på undertrayen? Skitcool... Vill testa den. :)

Kay skrev:
Nån här som kör den korta svarta buellen med regskylten på undertrayen? Skitcool... Vill testa den. :)
Fråga RogerR eller GSXR Junior hur den är och köra. Vi fick provköra den på MC Huset Onsdagsgazzet. Kort som en minimoto och när man började gazza var det dax och växla .... varvstopp

Mr K skrev:
Fråga RogerR eller GSXR Junior hur den är och köra. Vi fick provköra den på MC Huset Onsdagsgazzet. Kort som en minimoto och när man började gazza var det dax och växla .... varvstopp
Ja är sugen

Kay skrev:

Brukar stå en parkerad på sorgenfrivägen ungefär vid sankt knuts torg.

Ser ganska liten ut, men fet!

MrK: Låter ju kul! :fakta

Den stod utanför min bostad vid 1 r.o.k på Kungsgatan vid Paulikyrkan här igårkväll... Fan vad läcker alltså.

Kay skrev:

Träffade nissen på den igår kväll.. kör som en galning men grymt ljud och drag i den,, han sa att den är en 900 men drar 12:orna..

Maffan skrev:
Träffade nissen på den igår kväll.. kör som en galning men grymt ljud och drag i den,, han sa att den är en 900 men drar 12:orna..

hur långt då? det är nog ett önsketänkande :rolleyes: nog för att han kör som en galning men det behövs nog lite annat osse :lol

Ähh, han kör ju på båda hjulen helatiden, men brassar på litta. Ge mig den i 5 min så ska vi visa 200-lingers. :yoparty

Kay skrev:
Ähh, han kör ju på båda hjulen helatiden, men brassar på litta. Ge mig den i 5 min så ska vi visa 200-lingers. :yoparty

Det är en polare tilll mig, vill du prova bara för provandet? Eller vill du köpa? Han lånar inte ut hojjen till någon, för bara en provkörning!

Mr K skrev:
Kort som en minimoto och när man började gazza var det dax och växla .... varvstopp
Påminer lite om Moto Guzzin jag provade i lördags på Berinoma. En V11 sport (tror jag den hette). Drog som en traktor från tomgång och det var dags att växla vid 6500r/m. Gummiram var det också så det var lite spännande i högfartskurvorna i 90+++km/h. Gött ljud var det dock :yoparty

Dogge: jag vill köra för o köra, och helst utan att betala bensin, samt frånsäga mig allt ansvar för vad som nu kan hända.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!