Svart bälte i Julstämning!

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Nu har man julpyntat, och den julstämning som infann sig är obeskrivlig. :tomten :D

julestamning.jpg

Har den uppe, men den är i köket! :tomten

Åh så vackert :tummenupp

Själv måste jag julstäda innan jag kan börja julpynta :huvet

Skitsött! :tummenupp

Jag vill också ha hojen i vardagsrummet :( Skulle behöva några m^2 till samt en ren hoj...

Dez skrev:
Jag vill också ha hojen i vardagsrummet :( Skulle behöva några m^2 till samt en ren hoj...

Jag också, men har inte kommit på något bra sätt att få upp den tre våningar i trapphuset... Förslag någon??? :confused:

Mephiboseth skrev:
Jag också, men har inte kommit på något bra sätt att få upp den tre våningar i trapphuset... Förslag någon??? :confused:

Nu vet jag inte hur det ser ut på din FZR, men på r6:an så är det ihåliga hjulaxlar. Då gjorde vi så att vi trädde igenom ett tunt spännband genom axeln. Sen knöt vi en ögla på båda sidorna så vi fick som en "axelrem" var. På så sätt fick vi totalt 4 öglor, dvs en på vardera sida om varje hjul. Då gick det bra att bära. Sen hade vi även 1 som höll balansen på ekipaget. Gick riktigt bra. Jag bor 3 trappor upp, ingen hiss.

Om du inte fattar får du väl fråga

Noc skrev:
Nu vet jag inte hur det ser ut på din FZR, men på r6:an så är det ihåliga hjulaxlar. Då gjorde vi så att vi trädde igenom ett tunt spännband genom axeln. Sen knöt vi en ögla på båda sidorna så vi fick som en "axelrem" var. På så sätt fick vi totalt 4 öglor, dvs en på vardera sida om varje hjul. Då gick det bra att bära. Sen hade vi även 1 som höll balansen på ekipaget. Gick riktigt bra. Jag bor 3 trappor upp, ingen hiss.

Om du inte fattar får du väl fråga

Oki, får klia mig i huvudet under sommaren, för att se vad man kan göra till nästa höst... Se om man kan komma på någon bra konstruktion.

Känns inte helt värt att kånka upp den i vinter - det är ju vår snart. *hoppas*

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back