Svara på okänt nummer?

Vad göra nu?

• Antal röstningar
    0
Du har såklart fullt upp på jobbet o andra privata saker tills de ringer o tjatar nästa gång...
För övrigt så svarar jag oftast på dolt nr eftersom de oftast innebär att jobbet vill mig nåt eller så får jag driva med nån jobbig försäljare...

Du har såklart fullt upp på jobbet o andra privata saker tills de ringer o tjatar nästa gång...
För övrigt så svarar jag oftast på dolt nr eftersom de oftast innebär att jobbet vill mig nåt eller så får jag driva med nån jobbig försäljare...

Iofs kan jag säga att jag svarar ALDRIG i hemtelefonen numera (om man inte gjort upp att man ska ringa där). Vafan jag har en state of the art, hightech mobiltelefon som aldrig befinner sig längre än 2 meter ifrån mig. Vill folk nåt så får dom väl förfan ringa på den. :)

Iofs kan jag säga att jag svarar ALDRIG i hemtelefonen numera (om man inte gjort upp att man ska ringa där). Vafan jag har en state of the art, hightech mobiltelefon som aldrig befinner sig längre än 2 meter ifrån mig. Vill folk nåt så får dom väl förfan ringa på den. :)

Bara morsan o farsan som har nr te min hemtelefon, o de ringer ändå på mobilen, men jag kan ändå inte hålla mig från att svara i hemtelefonen när de ringer :D..

Otroligt nog så ringde dock UPS på den när de skulle leverera paket fastän jag angett mitt mobilnr o inte hemnr :va
Så ja, man vet aldrig vem fan som egentligen ringer o ja e alltför nyfiken för att inte svara..

Rättshaverist Mode: ON

Hej!
Jag har nu fått påringning två gånger från er otrevliga personal angående era felaktiga utbetalningar.
Kan ni be någon som åtminstone känner till grundläggande konsumenträtt, dito praxis och kanske inte var ledig dagen då ni körde grundläggande kundserviceutbildning ringa? Tillfredsställande vore det om personen hade någon typ av ansvarsfull befattning också.
Låt mig inför samtalet bara påminna er om att det är Novair som har gjort fel från början till slut, bara så att våra respektive roller är klargjorda, och kanske till det också attityden kan ligga på en rimlig nivå.

Med vänlig hälsning
Markus

Novair har riktigt fin vegitarisk mat och med Novair + så är man full efter frukost. Sedan får man mellanlanda på fina flygplatser såsom Baku i Azerbaijan ifall flygningen är lite längre.

azur.jpg

Last edited:
Novair har riktigt fin vegitarisk mat och med Novair + så är man full efter frukost. Sedan får man mellanlanda på fina flygplatser såsom Baku i Azerbaijan ifall flygningen är lite längre.

azur.jpg

Fy bubblan, jag flög till Phuket och inte behövde vi gå ner i centralasien.
Skulle vi landa där skulle jag förmodligen gå av och ta tåget hem.
Det där med vegetarisk mat, jag funderar på att lägga in kosher i reseprofilen för jag misstänker starkt att de med specialkost får bättre mat. :5sure

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back