Svar sökes om yrkeskompetens

Som sagt alkoholen spelade in lite, skumläste i snabbaste laget och självklart vart det fel. Sen är Jag själv under 21 och fick YKP genom yrkesskolan så jag hade tur.
Hur gammal är du eftersom du tar YKP?
Och för övrigt lycka till med provet och tänk inte för snabbt då blir det lätt fel där, försökte med sunt förnuft på vissa frågor men det sket sig. men klarade provet:) som sagt lycka till:tummenupp

Jag är 22, men måste ta skiten eftersom den ingår i vår kursplan, och jag tappar poäng som är viktiga för csn-bidraget om jag inte går den. Vi har redan gått alla de kurserna, fast mycket utförligare, i skolan, men det finns inget att göra åt det. Får bita ihop helt enkelt!

Jag är 22, men måste ta skiten eftersom den ingår i vår kursplan, och jag tappar poäng som är viktiga för csn-bidraget om jag inte går den. Vi har redan gått alla de kurserna, fast mycket utförligare, i skolan, men det finns inget att göra åt det. Får bita ihop helt enkelt!

Det var ju inget vidare kanske. men bra att ha en vacker dag. :)
Kör du nu eller ska du börja köra?

Det var ju inget vidare kanske. men bra att ha en vacker dag. :)
Kör du nu eller ska du börja köra?

Just nu känns det väldigt onödigt, eftersom jag ändå måste göra om allt sen igen när det väl börjar gälla, men får väl se det som "övning".
Jag slutar skolan i mars, så innan dess är det bara just skolan som gäller.. Och efter det är det väl "gå hemma och vara arbetslös" som gäller. Finns ju inga jobb alls nu. :(

Just nu känns det väldigt onödigt, eftersom jag ändå måste göra om allt sen igen när det väl börjar gälla, men får väl se det som "övning".
Jag slutar skolan i mars, så innan dess är det bara just skolan som gäller.. Och efter det är det väl "gå hemma och vara arbetslös" som gäller. Finns ju inga jobb alls nu. :(

Vilken stad bor du i?

Jag vet en del jobb som finns om man har c-kort. Fan att man inte har det själv...
Funderar seriöst om man ska ta det också. Har sett att det finns intensivutbildning på körningen.

Vilken stad bor du i?

Jag vet en del jobb som finns om man har c-kort. Fan att man inte har det själv...
Funderar seriöst om man ska ta det också. Har sett att det finns intensivutbildning på körningen.

I Skåne... Lund. Här är stendött.. :(

Hur gammal är du eftersom du tar YKP?

Är man tex. 55 år idag och planerar att köra lastbil tills man blir 65/70 år så kommer man tvingas ta det.
Åldern spelar ingen roll - varför inte bara ta det, så har man det. :va

Folk resonerar rätt konstigt. Det kostar ju bara 220kr :tungan

Är man tex. 55 år idag och planerar att köra lastbil tills man blir 65/70 år så kommer man tvingas ta det.
Åldern spelar ingen roll - varför inte bara ta det, så har man det. :va

Folk resonerar rätt konstigt. Det kostar ju bara 220kr :tungan

Det är nog inte priset de hakar upp sig på, utan att de måste lägga energi på det. Det ingår i vår kursplan, så vi behöver inte ens betala. Men eftersom vi redan gått igenom alla de ämnena, fast mycket djupare, förstår jag inte varför vi inte kunde få det genom det, i stället för att repetera allt nu igen. Börjar bli lite drygt.

Jaja, Malmö är inga probs. Va äre för körningar då?

Leverera öl, vin, sprit, läsk, vatten till restauranger, butiker och grossister.

Dom var inte i behov av folk för tillfället, men det kan ändras till sommaren när högsäsongen kommer igång. !

Leverera öl, vin, sprit, läsk, vatten till restauranger, butiker och grossister.

Dom var inte i behov av folk för tillfället, men det kan ändras till sommaren när högsäsongen kommer igång. !

Jaha. Ja, ha mig i åtanke om du hör nåt nytt! ;)

Det är det sämsta skitet man kan köra, blev inhyrd en vecka av carlsberg för att köra en av deras bilar, aldrig mer säger jag bara. Gå där och bära ner ölfat till trånga källare och uppför trappor och det är alltid trångt som fan dit man ska. usch

Men Swish där finns gott om Chaufförsjobb i Malmöregionen, även en del i hbg om du kan tänka dig att pendla dit.

Och till TS, det finns inget längre som kallas för "privatkörning" det utnyttjades av för många och drog således in. Man måste ALLTID ha sitt färdskrivarblad i. Eller om man nu har digitalt så ha det registrerat.

Lycka till med ditt yrkeskompetensprov, det är faktiskt jäkligt lätt!

Det är det sämsta skitet man kan köra, blev inhyrd en vecka av carlsberg för att köra en av deras bilar, aldrig mer säger jag bara. Gå där och bära ner ölfat till trånga källare och uppför trappor och det är alltid trångt som fan dit man ska. usch

Men Swish där finns gott om Chaufförsjobb i Malmöregionen, även en del i hbg om du kan tänka dig att pendla dit.

Och till TS, det finns inget längre som kallas för "privatkörning" det utnyttjades av för många och drog således in. Man måste ALLTID ha sitt färdskrivarblad i. Eller om man nu har digitalt så ha det registrerat.

Lycka till med ditt yrkeskompetensprov, det är faktiskt jäkligt lätt!

Jaså? I så fall kan du gärna få namedropa, jag hittar inte ett enda. :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing