Svampe Kör Slingerbulten! (Mattias har konkurens)

OlleR6 skrev:
Nog för att det KAN gå åt nån, men nån KOMMER bli av med körkortet om ni fortsätter skriva om det ;)

(egentligen är jag bara avis att jag inte får åka detta vägstycke utan att åka 100mil E4 före //Killen som blir inspirerad av forumtrådar)

Ta tid då du kör gamla kågevägen :tungan den är ju ganska kul

Testade tiden på Bulten. Låg på 5.55. Kollade med cykeldatorn. Och jag stressade inte ens.. Vilket torde bevisa att man kan köra "säkert, mjukt och ändå fort" :)

ser ut att va en trevlig sträcka att köra på... kul att se att svampe tar det lugnt o fint... det lutar ju lite ändå :tummenupp

SENSEI skrev:
Sa ju mjukt utan att pressa. Får väll försöka pressa lite så får vi se vart man hamnar... :D Vid tillfälle

Så.... lugna sig nu vetty! Du har redan vunnit över bulten.... var nöjd!

En annan e fortfarande torsk :(

RoLLER skrev:
Så.... lugna sig nu vetty! Du har redan vunnit över bulten.... var nöjd!

En annan e fortfarande torsk :(
Körde faktist med marginal. Och ingen trafik alls. Så det fanns inget som hindrade stoppade upp mig. Testade inte för att få någon rekordtid. Kollade mest för att se hur lång tid det tog med aktiv, säker, mjuk, körning utan fullgas på rakor mm.

Jag ser det inte som någon tävling. Vilket jag påpekat ett antal ggr. (tror jag :confused: )
Till saken hör att firman jag jobbar för låg förra sommaren i Jordbro och tjejen bor i tälje. Vilket medförde att jag åkte banan minst 2 ggr varje dag till och från jobbet.

Har upptäckt att många gånger kan man åka fortare om man slår av lite och inte attackerar så hårt in i och ut ur kurvor. Även om det känns snabbare att ge på fullt på rakorna så kan det vara så att man bromsar bort all hastighet för att klara kurvan då. Gäller att hitta sin harmoni i körningen. Lycka til med bulten.

Last edited:
Putsad tid...

Provade löda på lite mer ikväll.. 5:38 Vilket jag är nöjd med.

bulten

hmmm e nog lite avis på er.....skulle oxå bli av med bulten-oskulden :D
finns juh dock en del vägar här nere i skåne där man kan avreagera sig ganska bra på.. :yoparty
"svampe" NICE....
Skulle man kunna tänkas få guidad tur på bulten om man skulle snubbla upp till hufudstaden nån dag....helst kvinlig sådan :) skulle även funka med två "vildhjärnor" som mattias eller roller oxå :tummenupp

Mawerick skrev:
Skulle man kunna tänkas få guidad tur på bulten om man skulle snubbla upp till hufudstaden nån dag....helst kvinlig sådan :) skulle även funka med två "vildhjärnor" som mattias eller roller oxå :tummenupp

Nog går det att ordna så att du får en hare att åka efter :) Minimorran erbjuder kvinnlig hjälp. Om hon sitter på bönpallen framför dig så har du ju nått att jaga :tuttar

Mawerick skrev:
hmmm e nog lite avis på er.....skulle oxå bli av med bulten-oskulden :D
finns juh dock en del vägar här nere i skåne där man kan avreagera sig ganska bra på.. :yoparty
"svampe" NICE....

Är du ute efter en feminin guidning så kan säkert Mattias ställa upp....!

Ny bättre tid :tungan. Men tycker att det gått långt nog nu... Vill inte stressa upp det mer...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT