Svammeldax!

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Denna tråden får det spammas i, men inte hur mycket som helst. Till slut tar jag även bort tråden, eller iaf stänger den om det blir för mycket.

Berätta vad för kul som hänt er idag, eller senaste dagarna.

jo jag har gick upp kl05.30 vilket är rekord för mig. Tror inte jag någonsin varit uppe så tidigt förut, iaf inte när jag gått o lagt mig kl03. bullerprov var på intresselistan den morgonen.. gick alldeles utmärkt, gammeltofflan som körde min hoj gasade järnet efter att själva testet var klart och jag frågade "Kändes det bra?" ... :lol och han svarade "Ja jävlar vilka maskiner det finns".. Och detta är en R1 originalutförande.. Jag var iaf glad själv då hojen mätte som högst 77db och fick ha 82db. Så jag gjorde en liten wheelie och en stoppie varpå jag förlora racehatten i farten! :4skrika

Kl13.00 stod jag på bilprovningen i eskilstuna och lyckades charmera till mig att få en tid på eftermiddagen efter många tysta sekunder med glänsande valpögon... :3freak 16.15 var jag på plats och hojen gick igenom den slutliga regbes. Tog inte ens av hojen från pickisen, det var ju en ny variant att besiktiga en ny hoj :D men jag var glad :banana

Bar av mot tokholmen i 140 (toppar inte mer). Ser på väg 55 mot Enköping (från Strängnäs) att det är ju såna där idolkamerar utmed vägarna. Tvärnitar perfekt i tid men kom sen till en där jag verkligen inte behövde bromsa för nån rolig lantman hade kört en bil rakt in i stolpen (som inte ens blev krökt, iaf inte märkbart mycket) och bilen hade fattat eld och brunnit upp och använt kamerastolpen som fakla! skitballt :rock fast hört att de där grejerna kostar 1 miljon styck. Måste dock säga att de där stolparna är bra mycket hårdare än vad jag trodde, så kanske det ligger mycket pengar i att se till att ingen "plockar ner" dom.

Men iaf, på hemvägen när jag käkar nyinvesterade bullar så kommer jag på jag behöver frulle så jag åker till en ICA affär, The ICA affär... :p Så kör dit o finner där en blond liten tjej som påminner om en vissa tjej jag försökte vara charma mig in hos tidigare, men jag tog mina flingor, betala och stacka därifrån... Jag är en fegis :dummer Men hon var iaf fortfarande söt.

Så, berätta nått kul nu.

Jag vaknade rätt sent idag, ungefär halv fyra i eftermiddags. :va

Måste bero på denna jävla pollenallergi som bara blev värre när jag var ute o körde innan. :4skrika

Annars har det inte hänt så mycket idag, ska se om man orkar skruva av framhjulet sen eller imorn. :brinnerup

hmm, själv har man nyss kommit ifrån jobbet. Funderar på om man ska ta nått att äta innan jag går och lägger mig.
Hmm, kvälls skift idag morgon skift imorrn. Roligt...

Inatt sov jag 2,5 timmar, satt uppe och förberedde dagens redovisning av en D-uppsats. Känns otroligt gött att ha det överstökat. Suveränt fin dag har det varit med campusområdet fullt av solande studenter :trixie :tuttar

Har även varit ute med hojen och sprätt grus på Rödön, samt käkat smörgåstårta med polarna vid en trevlig sjötomt med kanonutsikt över Storsjön :)

Swedie skrev:
Men iaf, på hemvägen när jag käkar nyinvesterade bullar så kommer jag på jag behöver frulle så jag åker till en ICA affär, The ICA affär... :p Så kör dit o finner där en blond liten tjej som påminner om en vissa tjej jag försökte vara charma mig in hos tidigare, men jag tog mina flingor, betala och stacka därifrån... Jag är en fegis :dummer Men hon var iaf fortfarande söt.

Så, berätta nått kul nu.

På henne Swedie, på henne bara...;) Klart att du kan charma henne...men det går inte om du inte ens försöker! Så....kom igen nu! :banana :tummenupp

Fick ett fint & prydligt brev med stora svarta bokstäver längst upp som var för sig inte säger mycket men tillsammans bildar de ordet MISSKÖTSEL och som bonus fick jag ett öga-mot-öga "du är jättedum" samtal med regionchefen.

Förutom det har jag tvättat bilen så den är jättefin & duschat två gånger.

Bikerbitch skrev:
Jag fick leva idag också, så jag är glad
kan säga att jag var nära att släcka mitt liv idag... långtrådare väger mycket och min bil accelerar inte så fort! svettigt! men skoj :rock

Vaknade 6 av att en geting försökt flya igenom ett stängt fönster. Dumma djur detdär. Aja, mamma åkte till staterna (dallas) Annars var det en ovanligt tråkig dag i skolan. Blir påmind av min far att det är dags att betala fartböterna. :( Så nu en man fattig och livet är bajs.
Nu går jag och badar :3freak

Edit: Bakade bullar och kladdkaka. Bullarna blev goda men börjar ta slut nu. :)

Last edited:
Hade träff med en fin brud på stan och åkt custom hoj, det värsta var att jag tyckte BÅDA sakerna var roligt! :tuttar :D :gnissla

Pillis skrev:
På henne Swedie, på henne bara...;) Klart att du kan charma henne...men det går inte om du inte ens försöker! Så....kom igen nu! :banana :tummenupp
nja, hon sa "jag dejtar någon" för öh.. 3 månader sen. :p Skiter i henne.. finns bättre där ute :p haha

sov 14,5 timme inatt
blev lite mycket festande mellan måndag och tisdag, sen skola och allt sånt igår.
sen sov man!

Annars tvättat bilen och kört runt på en skitsöt tjej med kryckor!

Bikerbitch skrev:
Skoj? Du måste ha tappat en skruv på Sviestad i helgen grabben.. :rolleyes:

Ah, fan, hittade en bult och en skruv igår, var det de saknade delarna, kanske? Tyvärr kastade jag av med dem... :tomten

jaaa, idag har det hänt en del saker, vissa roligare än andra.

Morsan stod o tog ut pengar på bankomaten i Sollentuna, vid Aniaraplatsen för er som vet...Iaf
Då ser hon att det kommer en "man" som strövar omkring lite sådär som "vanliga" människor inte gör. Iaf hon tänker inte så mkt mer på det utan fortsätter att knappa in sin kod eller nåt. Då kommer denna man fram emot henne o ger henne 2st smällar på axeln, HELT UTAN anledning. Hon såg att han var STÖRD, hon blev också lite halv chockad eftersom hon inte vanligtvis är med om såna saker. Hon sprang snabbt därifrån...

Hade jag varit med där då.....oj, jag hade jag förmodligen suttit i häktet eller nåt. Jag hade inte kunnat kontrollera mig. Förmodligen hade jag dragit ut hans ryggrad. Jag blir så irriterad, vet inte om jag blir det på sjukhuvet eller på samhället eller på nån idiotpolitiker.....men SHIT asså...Tänk om det hade hänt något värre. :mad:

Inte en sån kul grej att berätta men jag var tvungen......................det finns IDIOTER ÖVERALLT :dummer :dummer :dummer

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich