SV650N till fighter

Sen är det inte så jävla lätt.
På Moas har ni ju hela bakdelen i ett stycke. Jag har ju gjort om en sadel till en mer cuts. Så ja fortfarande kan låsa upp förvaringsutrymmet och komma åt det. Blir en skarv då, svårt att undgå.

KOlla min i garaget SP3;an jag kan med öppna fast min gjorde jag i alu, snyggt kedjeskydd annars.:tummenupp

Har varit dåligt med updates och bilder. Cutsen blev okej, går inte slätt mot bakdelen men de funkar. Hojjen ska in på lack i morgon så om några veckor kommer de nya bilder för då är hon klar :)

Lämnat in tank, framskärm och bakdel på lack nu. Fick en bild från första lagret, bucklan är även fixad.
Tror det kan bli nice. Längtar som fan efter årets första tur nu.

dsc_0011_88580283.jpg

dsc_0012_88580329.jpg

dsc_0013_88580389.jpg

Du ligger efter! Du borde vara ute och glida vid det här laget! :tungan
Jobba på! Ska bli kul att se hur den ser ut när den är klar! :tummenupp

Lackeraren tog en jävla tid på sig med. Men jag fick grejerna och monterade ihop det idag. Inte färdigt dock men så ja kunde ta ett varv i kvarteret. Får fixa baklyset och färddatorn efter midsommar. Bjuder på en bild.

DOCK! Så tyckte jag att det inte var samma drag i den längre. Får jag för mig eller är det för den stått orörd så många månader? Eller har de blivit nått lurt för ja bytt ljuddämpare på? Borde ju kvitta. Har inte varit å pillat i motor eller förgasare..

36918_444882300518_564770518_6394485_6879020_n.jpg

Kan nog bli bra det där:tummenupp
Men du? Du har monterat lyktfästena upp och ner!
För inte skall du väl ha framlyktan där uppe?

Inte för att jag minns till vad du bytte till/ från för dämpare men visst på verkar det hur hojen går. Kanske får bestycka om förgasaren lite, eller skruva på blandskruven.

Kanon trode bara att du bodde för nära reaktorn där ett tag, lite Toxic avenger...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla