SV650 Täcklock för borttaget skjutshandtag SV650

Har ringt nu..
Matthias var även nu, i egenskap av ägaren och den alla kunder vill prata med, upptagen med kunder.. Fick prata med en av hans undersåtar som dock inte hade full koll, dock trodde han att det inte hade kommit.
Jag åker dit imorgon förmiddag och pratar med dem.

//Anders.

Jag var inne på Superbike idag och pratade med Matthias.
Grejerna hade, som jag fått indikation på innan, inte kommit ännu.
Det är stort tryck på Suzuki i Holland som de köper sina grejer direkt ifrån så många delar är restade (eller också är lagerkillarna bara jäkligt slöa). Så vi får väl helt enkelt ha tålamod.
Är det någon som ångrat sig så får jag betala tillbaka de pengar ni betalt in och försöka kränga täcklocken till de som tillkommit efter att vi beställde istället, om ni vill fortsätta vänta, så är det bara att hänga kvar :-)

//Anders.

Ok...Jag har då ingen brådska ;) Har jag dem till våren så är jag nöjd. Har man klarat av hela sommaren utan dem, kan man överleva ett tag till ;)

UnderDOG skrev:

(för att inte Peefell skall bli ledsen: Jaja, du ser också snabb ut...)

Ho ho ho! :D Snygg räddning! :tummenupp Börja för all del inte limma på mig me nu bara för att grejorna är sena! :notme :D :D :D

Peefell: Correctomundo.

De har lunch på Superbike nu, ringer när den är slut, skriv nått svar här och påminn mig efter 13:30...

//A.

Har ringt, han hade fått in lite leveranser från Suzuki, han hade inte hunnit kolla igenom allt än.
Skulle ringa mig när han gjort det.

//Anders.

Tjena alla täcklocksdiggare.

Täcklocken är på Backorder (restnoterat) i Hollandet.
Ingen verkar veta när de dyker upp.

Ska vi fortsätta vänta ett tag till eller ska vi ge upp?

Tycker att det är jäkligt tråkigt att de inte har dykt upp, mest för er skull, men jag vill ju även ha mitt eget par.

//A.

Jag har i.o.f.s. inte bråttom så jag kan nog vänta. Fast det börjar kännas som om vår beställning snart kommer glömmas bort av leverantörerna.

Om du orkar ringa och tjata lite då och då så är det OK för mig att vänta! :tummenupp

Jag ringer hela tiden... Matthias har nog lärt sig känna igen mitt nummer vid det här laget...
Får be honom ringa dem också och tjata.

//Anders.

Jag säger som de andra, vi väntar har ju hela vintern som sagt.

Jag tror ju att de som beställt grejerna kommer höra av sig när de kommer så vi får ha lite is i magen =)

Kanske blir en Julklapp till oss alla :)

Jag väntar... håller med Carola ... vi har ju hela vintern på oss...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT