SV1000S för billig?

Spinky Spendrup skrev:
Ja Länsförsäkringar ville ha +30000 för halvförsäkring så dem lär man ju hålla sig ifrån. Klass 6 låter snurrigt men var glad så länge det fungerar. Min Fazer blev också nerklassad men hos IF pga någon underlig nedreggning som gjordes på 98:orna. Försökte
t o m att tala om för dem att den faktiskt hade 95hk och inte 60 eller vad det var. Tjejen litade dock mer på sitt register än på mig. :rolleyes:

På måndag hämtar jag min SV1000S. :bow
Håller verkligen med om att den skopar undan fartvinden, nästan för bra! Med digital speedometer och noll fartvind så blev jag fartblind på en gång när jag provkörde den.

Vilken färg tog du?

Beställde en silver... Fast jag skulle lika gärna kunna ta en blå. Eller en koppar. :( Det går fan inte att bestämma sig! Kanske skulle skaffat sig en sådan här? :)

Bifogat

• sv1000paintjob.jpg
    sv1000paintjob.jpg
    58.8 KB · Visningar: 213
Spinky Spendrup skrev:
Beställde en silver... Fast jag skulle lika gärna kunna ta en blå. Eller en koppar. :( Det går fan inte att bestämma sig! Kanske skulle skaffat sig en sådan här? :)

Jag hade samma dilemma som du med färgerna...jag lånade demohojen som var koppar. Dom hade sålt en blå precis då som var skitfräsch. Silver hade jag inte sett live heller...Efter många om och men så vart det en silver! Den är mkt snyggare i verkligheten än på bild plus att den ser mer stilren ut. Dessutom var koppar slut när jag beställde plus att det vimlar av blåa hojar på vägarna med R1, R6 osv osv. Kul med en till SV på vägarna :squid

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman