SV-Tråden!

haha aa får ta o göra det:P Nae ska se om dom på firman är sugna å ta bort skiten på 100-mila:P antagligen inte:D men annars fixar ja de.. har grejjer på jobbet till det.. Aa jag är galet sugen på värmen igen.. Men nu får man ta fram brädan istället så får de gå utför:D

spräng bort den :D

gott med förvaring...å suget tills nästa år bara växer...!! min får vila i värme..! :tummenupp

Nån som kan säga va det är för färgkod till SV650S 05-a. Röd.. Eller vart man kan se eller ta reda på det? har kollat runt lite men hittar inget.. tack på förhand..

Sv High-pipe

Är nybliven sv-ägare och tänkte greja lite med den i vinter så att den blir sommarfin, har bland annat skaffat lite miniblinkers. Sen tänkte jag ta och trimma häcken på den med och lyfta upp ljuddämparen. Där kommer min fråga; någon som vet hur man kan gå tillväga för att skaffa den rörbiten som gör att ljuddämparen hamnar utmed bakpartiet på hojen?
Har redan ett ART-slipon så behöver ju inte ett helt high-pipesystem utan bara rörbiten.
Tips på hur man fixar till bakänden på ett smidigt sätt tas också emot tacksamt.

Är nybliven sv-ägare och tänkte greja lite med den i vinter så att den blir sommarfin, har bland annat skaffat lite miniblinkers. Sen tänkte jag ta och trimma häcken på den med och lyfta upp ljuddämparen. Där kommer min fråga; någon som vet hur man kan gå tillväga för att skaffa den rörbiten som gör att ljuddämparen hamnar utmed bakpartiet på hojen?
Har redan ett ART-slipon så behöver ju inte ett helt high-pipesystem utan bara rörbiten.
Tips på hur man fixar till bakänden på ett smidigt sätt tas också emot tacksamt.

röret, kolla med dom som säljer ART... om det finns att köpa löst, eller om det går att köpa från ett annat system... kanske får modda lite... ang.. baken :arsele så sök i tråden, finns redan massa info + bilder...

Såhär kan man göra kamerafäste till sv'n :tungan

Bifogat

• ye.jpg
    ye.jpg
    120.9 KB · Visningar: 66
  • ye3.jpg
    ye3.jpg
    75.2 KB · Visningar: 63
på tal om tankcam.. hur ska du fästa den?

Inte börjat på den än men typ något i stil med denna
tankcam-medium.jpg

Fan vad bra med en Sv tråd... Har några ??? ska köpa en sv har några stycken att välja mellan. När görs första servicen, har hört ngt om 600-800mil och vad kostar dessa??? Några vanliga fel man ska kolla efter innan man köper hojjen?? Hojjen som är mest intressant är en Suzuki sv 650 -04

Tacksam för alla svar

Nån som vet vart man kan få tag på en billig skylthållare till cykeln? Sv650s 05. Orginal är ju lite väl stor faktiskt.. samt nån som vet om det är svårt att byta?.. sedan blinkersglas vita någon?:P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman