Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neb Jones skrev:En liten undran bara: vilket oktantal tankar ni i SV:n?
SimmPsi skrev:Slängde på ett högdraget slipon nyligen men blev av med mina passagerar fotpinnar, eller jag "kan" ha dom men det blir inte snyggt då orginalet har det där fula fästet för orginal dämparn. någon som har löst det på ett snyggt sätt?finns det att köpa nya passagerar fotpinnar nånstans? Slänger med en bild också![]()
Gerry skrev:Angående moppeflärpen under bakljuset.
Är det någon som använt samma mall som jag tänkt använda?
Den jag pratar om är en som jag hittade på nätet och ser ut såhär:
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=82970
Tänkte att om den är kass, slipper jag lägga tid på att försöka få dit den.
(Den är inte helt klar än, så jag har inte börjat montera ihop något än)
//Gerry
900 pikadriller...Vill man vara fin får man lida pin 
PULKA skrev:har ingen sv650 själv men satan va tuffa de blir med extra kåpan
http://www.sv650.org/gallery/pic34/dscf0004.jpg
Man åker till fjällen och åker skidor!Simppi skrev:Hur ska man orka vänta dom veckor det tar innan snön smälter bort![]()

Neb Jones skrev:Man åker till fjällen och åker skidor!![]()
Micke-78 skrev:Tjena alla Sv ägare!!!
Funderar på att köpa en Sv.

Micke-78 skrev:Tjena alla Sv ägare!!!
Funderar på att köpa en Sv. Kollade lite hastigt på en 01:a men tyckte fjädringen var lika mjuk fram som min gamla XT600. När kom ställbar fjädring var det -02 eller -03?
mvh Mikael
Simppi skrev:Sku ju inte vara helt fel bara man inte hade fullt upp på jobbet![]()
Tror jag fortfarande sku ha hojabstinens fastän man åkt till fjällen. Kanske man borde köpa sig en skoter...kanske hjälper en del.

MasseK skrev:Jag har planer på en perfekt helg!!!
Åka bräda i Branäs fre-sön, och sen plocka ut hojen för en första tur på måndag.
Om vädret vill så kan det bli den bästa påskhelgen genom tiderna...![]()
Johan_finsp skrev:fick min nya premie idag... 5600:- hel/hel för en SV650 -03;a hos Bilsport MC, klart godkänt tycker jag 21 år körkort 2 år....
Whaaat? Det är väl ställbar redan på 99-dB_mike skrev:ställbar kom -02, men den är fortfarande mjuk. nästa vinter skall jag byta fjädrar o olja fram, det borde göra susen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |