Gerry
Oturen kan man alltid lita på....
IvarS skrev:Vad tycker ni, bugspoiler vara eller inte vara?
VILL HA!
Om du hittar någonstans där man kan köpa en som liknar den på SV1000, är jag intresserad.
...Det gör inget om den inte kostar flis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
IvarS skrev:Vad tycker ni, bugspoiler vara eller inte vara?
Köp Suzukis original till 650:n om du är beredd att betala flis.Gerry skrev:VILL HA!
Om du hittar någonstans där man kan köpa en som liknar den på SV1000, är jag intresserad.
...Det gör inget om den inte kostar flis...
Simppi skrev:Köp Suzukis original till 650:n om du är beredd att betala flis.
Annars kan man göra som jag gjorde och beställa hem en poly26 från Frankrike. Den är visserligen omålad och det har visat sig att kvaliten är lite varierande. Några britter beställde hem dom via Finlands importör http://www.mach.fi/ och vissa såg för jävliga ut medan andra såg helt ok ut.
Experiment 626 skrev:Här har du originalet lite billigare, dock från USA men du kanske har någon kompis eller släkting over yonder som kan skicka till dig.
Står tyvär inte vad den kostar men den är garanterat mycket billigare antagligen kostar den runt 1600![]()
Här i Sverige kostar den 3600:-
https://www.oneidasuzuki.com/store/xcart/customer/product.php?productid=18363&cat=270&page=1

Jonaz_STHLM skrev:Om man väljer i "dropdown"-menyn så står det vad den kostar, 231.99 dollars! Synd att det inte går att beställa från den sidan...
IvarS skrev:Vad säger ni om utseendet på SV K5? Ramen, svingen och fälgarna är lackerade i svart för "sportigare look". Tycker det är grymt på svarta men annars lite tveksam![]()

IvarS skrev:Vad säger ni om utseendet på SV K5? Ramen, svingen och fälgarna är lackerade i svart för "sportigare look". Tycker det är grymt på svarta men annars lite tveksam![]()
IvarS skrev:Vad säger ni om utseendet på SV K5? Ramen, svingen och fälgarna är lackerade i svart
jra_racing skrev:läste mig till att folk bygger cuts själva. Har hört att det finns cuts att köpa vart? är det svårt att bygga egen? vad behöver man? Vore bra om någon ville lägga upp bild så man ser hur det ser ut.
spaceman skrev:Är det nån annan än jag som då och då måste gå och titta till älsklingen, smeka henne varsammt och se att hon mår bra, trots brist på solsken, värme och ordentlig motion, eller helt enkelt bara underhållsladda batteriet lite, och drömma sig bort en sväng?

spaceman skrev:Är det nån annan än jag som då och då måste gå och titta till älsklingen, smeka henne varsammt och se att hon mår bra, trots brist på solsken, värme och ordentlig motion, eller helt enkelt bara underhållsladda batteriet lite, och drömma sig bort en sväng?
clark73 skrev:har precis monterat in mitt nyladdade batteri & värmt upp bettan lite!
smärtar i hjärtat för hon ska säljas till våren![]()
DonTino skrev:Någon som har mer info kring Sv1000 -05?......![]()
Har förstått följande:
Modellen får svart ram + lite mer pulver i motorn via olika modifikationer (gamla dimensioner på motordelar som fanns på TK1000s används). Förändringen i motor plus luftburk gör att mc:en måste typas om och av den anledningen finns inga -05 i Europa utan -04 modellen säljs som "-05":a men billigare.
Vad mer info finns???? Går det att importera????
DrGonzo skrev:Hallå, jag är nybliven SV-ägare.. Tack för inbjudan till tråden ola_sandin
Bidrar med ett par bilder på hojen. Tycker undertailen och blinkrarna(?) är snygga/stilrena. Syns inte så bra på bilderna tyvärr. Cheers!!
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |