jontobee
örn
- Gick med
- 4 Mar 2005
- Hoj
- Honda Xr 650r Motard-00.Honda Z50-93.50% av en Harley-93 å en Pitpro 125-06. Sv 650 cafè Racer &bilar kan dra åt helvete!
Hallå passa en 04 motor bolt on i en 02ram? med då 02 cdi samt 02 startmotor m.m.. Har en 02 med skuren vev ska kanske göra ett kastbyte med en 04 motor.
En annan ide jag har är en tl 1000 motor i denna ram hur ser det ut med fästena ska passa utom längst fram sägs d någon som vet?
Hoje skar på veven pga bakhjulsåkningar varför är sv dåliga?
tl fugerar mycket bättre ju. Kanske finns något trick man kan fixa så den inte skär igen? Typ som sune sa fyller bara i en halvliter extra olja.
Japp det är rätt nu när motorn har skurit å jag inte kan köra så byggs det faighter i stället
Får jag inte köra hoj så ska jag fan köra kapen

En annan ide jag har är en tl 1000 motor i denna ram hur ser det ut med fästena ska passa utom längst fram sägs d någon som vet?
Hoje skar på veven pga bakhjulsåkningar varför är sv dåliga?
tl fugerar mycket bättre ju. Kanske finns något trick man kan fixa så den inte skär igen? Typ som sune sa fyller bara i en halvliter extra olja.
Japp det är rätt nu när motorn har skurit å jag inte kan köra så byggs det faighter i stället
Får jag inte köra hoj så ska jag fan köra kapen