Ett stort tack till er som svarat, värt mycket för mig!
yonsson: Klart jag är rädd om mitt liv och min medpassagerares, det kommer nog ta ett tag att lära sig utnyttja någon av dessa cyklar. Men det är typ nu jag skulle ha råd med ett sånt här monster och om det tar ett par år att komma underfund med så må det vara så. SMC's avrostningskörning på våren känns som ett måste
kjellf: Det gick nog LÅNGSAMT för dig i början också
En VTR är inte ett så pjåkigt alternativ men det känns som en cykel man väljer när barnen är utflugna och glidare inte är ett alternativ.
Dickhead: Hehe, ligger något i det.
MrEd: Ja, dom verkar vara grymt vanliga. Det påverkar väl andrahandsvärdet. Gjorde en lätt sökning på blocket på de 4:a och det finns en hel del R1
r ute.
Blanco: Guld-info !
Fire02: Skönt att veta att det är någon annan som skjutsar på sporthoj
Olsson: Jag har testat Kawwan med passagerare och min spontana uppfattning var att den reste sig lite lättare än Duccen *fniss* Skämt åt sido, jag satt riktigt bekvämt på den och jag fick känslan att den gjorde exakt som jag ville. Problemet med att låna mc av denna kaliber för provkörning är tvåfaldigt:
1. Svårt att få låna om man i stort sätt inte lovar att köpa. (Bor i V-ås)
2. Jag känner nog ingen skillnad om det går några dagar mellan körningarna.
yonsson: Klart jag är rädd om mitt liv och min medpassagerares, det kommer nog ta ett tag att lära sig utnyttja någon av dessa cyklar. Men det är typ nu jag skulle ha råd med ett sånt här monster och om det tar ett par år att komma underfund med så må det vara så. SMC's avrostningskörning på våren känns som ett måste

kjellf: Det gick nog LÅNGSAMT för dig i början också
Dickhead: Hehe, ligger något i det.
MrEd: Ja, dom verkar vara grymt vanliga. Det påverkar väl andrahandsvärdet. Gjorde en lätt sökning på blocket på de 4:a och det finns en hel del R1
Blanco: Guld-info !
Fire02: Skönt att veta att det är någon annan som skjutsar på sporthoj
Olsson: Jag har testat Kawwan med passagerare och min spontana uppfattning var att den reste sig lite lättare än Duccen *fniss* Skämt åt sido, jag satt riktigt bekvämt på den och jag fick känslan att den gjorde exakt som jag ville. Problemet med att låna mc av denna kaliber för provkörning är tvåfaldigt:
1. Svårt att få låna om man i stort sätt inte lovar att köpa. (Bor i V-ås)
2. Jag känner nog ingen skillnad om det går några dagar mellan körningarna.