Svårt val, behålla eller skrota hojen?

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Hägerstensåsen/telefonplan
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Jajja, Calle.s no offence men kunde inte låta bli o smasha dig rakt i nyllet efter det så fina upplägget i din lilla tråd. Frågeställningen var ju "Svårt val, behålla lr skrota hojen?" STOR IRONI: Du fick ju både skrota ikull den på bana, behålla den o en jäkla massa pengar för den + det trasiga skinnstället, så sluta tjata tyyjjp o tjöör istället!! (läs:INTE fortare än vad jag klarar av i fortsättningen) :)

Hårt arbete lönar sig alltid, det är bara en generationsfråga...

Hur mår du egentligen? du verkar känna alla här men vem känner dig?


Calle.s skönt att du fick ut pengar och dessutom har en fungerande hoj:tummenupp. Bjud din kvinna på en resa och köp lite silvertejp. Säger som Stenmark, de e bara att åkkk:tummenupp
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Nu är hojen till salu!

Jag har köpt alla nya kåpor som behövs (hitta tyvärr inget i "rätt" färg) och planerar att slipa och lacka om hojen men har lite dåligt med tid så jag tänkte kolla hur intresset är nu innan. Köpt en fräsch yoshi ljuddämpare då den gamla vart skrapad. Elen är fixad, hojen går kanon!!

Säljer den för 18k nu innan omlackering, du får med alla kåpor som behövs och ljuddämpare. Har komplett kåpset förutom tank, men lackar man den svart så passar det fint sen ;)

Är hos tjejen nu så har inte tillgång till alla bilder men kommer hem senast imorgon och kan då lägga ut lite fler bilder då dyker även blocket annons och en annons här i köp & sälj upp. Pappa skulle fixa bilder på de nya delarna ikväll.

Skicka ett PM eller mail med telenr om du är intresserad så ringer jag upp.

Hojen står i Uppsala, kommer vara där ons-fre i påsk och tänkte ta hem hojen från verkstaden så finns det möjlighet att kika på den.

Trevlig kväll!
/Carl
 
Last edited:
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top