Svårt för snyftreportage

Ditt cirkelresonemang brister.....
Du anser att andra för cirkelresonemang och hänger dig själv åt rejält 360graderssvammel :va

Din "slutsats" är en ren gissning och utan värde.
Sedan drar du fram ett rättsfall där den åklagade blir helt frikänd....och på något mysko sätt skall detta ha något att göra med en dömd dubbelmördare.
Kan det möjligen finnas andra icke nämnda domskäl som motiverar skillnaden i påföljd...kanske...

Beträffande Khaleds predikament så får han väl kämpa på så gott han förmår...inom lagens råmärken. Life is tough :rolleyes:
Han kanske kan emigrera någonstans där man är snällare mot ex-cons med dubbelmord i bagaget.

Last edited:
Känner ju precis som de flesta här inte till bakgrunden till det hela och kan således inte uttala mig om just den biten men arbetsbiten kan man ju alltid uttala sig om.
Han kan ju söka sig till massvis av branscher där de inte gör någon bakgrundskontroll what so ever. Byggbranschen till exempel, bara gå till närmaste byggfirma och ta slavlön för att bära gips eller vad fan som helst.
Han skulle lätt få 50:-/timme av mig för att göra skitjobb som jag tjänar 200:-/timme på efter att han har fått sitt. Bättre än inget och betydligt bättre än på bunkern, om han jobbar 200h/månad har ju fått ihop 10k och då klarar han sig säkert.

Så att grina för att det inte finns jobb är ju bara pinsamt, har han bott i Sverige så länge så borde han veta att det finns möjligheter utöver den brottsliga vägen.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt