Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har pillat lite på Iphone (grymt imponerad) och har nu beställt det till jobbet så jag går å väntar på Iphone!!!![]()
Iphone i all ära,har en jobbet som funkar bra till det som jag har den till dvs mail,telefon,kontakter,kalender.
Men skulle jag köpa en privat så skulle jag nog titta på annat,Appel har låst dom rätt hårt så man måste Jail breaka och mecka för att få in allt som man vill ha.
Bättre att ta något med mer öppet operativsystem så man kan göra som man vill och slippa Itunes och appstore osv.
Naturligtvis kan man kringgå detta genom att JBá men det känns inte aktuellt på en tjänstetelefon.
Några på jobbet kör HTC , men ingen verkar jätteimpad av dom heller.
den senaste htc desire verkar dom ha lyft ganska bra!
HTC Desire är den bästa mobilen du kan köpa just nu.
Skulle passa mig för att köpa en x10. Den har fått rätt många dåliga betyg redan innan den släppts.
Iphone börjar bli rätt gammal samt att den är väldigt inlåst om du jämför med en android.
Här har du en recension på desire.
http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-desire-679515/review?artc_pg=1
Kolla in på http://www.swedroid.se/ . Där finns även recension på x10.
Edit:
Desire kommer släppas 8:e april
x10 kommer den 31:e mars om jag inte minns fel.
Iphone är riktigt riktigt bra, bara att handla.![]()
Även Nexus one verkar vara en grym lur..Legend hade grym skärm..Desire har ju duktigt snabb processor..
Jag har en Nexus One sedan några veckor, och tycker att den är värd varenda spänn. Några enstaka brister finns det som på alla andra telefoner, men det är verkligen bara smågrejer. På det stora hela är det en välbyggd och genomtänkt lur.![]()
det är väl htc som gjort Nexus one?
Jag har en Nexus One sedan några veckor, och tycker att den är värd varenda spänn. Några enstaka brister finns det som på alla andra telefoner, men det är verkligen bara smågrejer. På det stora hela är det en välbyggd och genomtänkt lur.![]()
du får gärna dela med dig av erfarenheter..vad som e bra och vad som e mindre bra....![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|