Svårt att sälja hoj

Köparens marknad.

Köper ingen = för dyrt / inget intresse.

Jag kan tänka mig att köpa en blå/vit gsx-r 1000 års 05- så har du en sån så är du välkommen o höra av dig :tummenupp

eller en Triumph speed triple 2010 se kan jag åxå tänka mig , varför vet jag inte men ser rätt så busig ut...:yoparty

Last edited:
Köparens marknad.

Köper ingen = för dyrt / inget intresse.
Jo visst och andra som jag känner har sålt och mina tidigare år har man iallafall fått NÅT bud och endel bar också,,men icke i år.För dyrt kanske,,ok om jag prutar så kan jag väl också pruta på nästa

Finns redan en tråd om detta :rolleyes:

Trögt att sälja=fel pris..

Och saker som dåliga däck och små felaktigheter gör att många tvekar.. I princip allt som gör att köparen "måste" byta/köpa saker det första h*n gör efter ett ev köp..

Jag slog till direkt när rätt hoj kom upp för relativt rätt pris. Prutade ner den 5 papp efter att jag kollat på den och affären var avklarad. Fick en fin hoj till "ok" pris, kollar man på liknande på blocket nu, sisådär 1 månad senare så ligger de 10k kr högre i pris.

Hade jag inte köpt den hoj jag köpte, hade jag aldrig ens funderat på att köpa någon utav de som ligger på blocket just nu.
Helt fel pris på dem helt enkelt.

Höst med snömodd utanför fönstret får kanske inte folk att springa benen av sig för att köpa motorcykel heller? :)

Ska man sälja hoj nu då får det vara väldigt billiga priser.
Annars vänta till Mars / April. Då köper många MC!
Särskilt de där första riktiga vårdagarna =) Då kan man sälja till "normala" priser.

Det är helt klart så. Min är dock svår att sälja på grund av dyr försäkring. Priset är annars bra! Tycker jag ...

Allt har sagts tidigare i detta ämne...

För det första så bor du faktiskt på en ö vilket inte ökar målgruppen direkt....

För det andra så är det mkt hojar ute på annons och om du inte pimpat den eller har en ovanlig färgsättning så finns det bara en sak kvar!

Priset!

popcorn.gif

Skulle köpa nyare beg men säljarna begär priser som är hiskeligt över vettigt.
Antagligen ett lån som ska betalas och man behåller snarare än har kvar skulder.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti