Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att du har jobb så är det väl bara att handla...Jag förstår inte riktigt det här med oroliga tider i konjukturen och världsekonomin. Jag har mina pengar jag har sparat ihop och är villig att lägga på en hoj. Sen hur räntorna, börserna etc ser ut påverkar inte mitt sökande efter en hoj. Jag vet vad jag är ute efter och vad jag vill betala. Det som har hindrat mig hittills är överpriser i mina ögon.
Är ute efter en R1a '98, '99, '00.
Så är det någon som har ett vettigt pris på sin så hör av er om ni vill ha den såld![]()
Är du säker på att du har jobb så är det väl bara att handla...
Det är däremot smartare att vänta till nästa år med tanke på osäkerhet över försäkringspremier,skatten på trafikförsäkringen och privatekonomi.
Det kommer ändå inte bli såpass mycket åka innan snön kommer för att det ska vara värt risken...
Om denna kris blir värre än krisen 1993, vilket det ser ut att bli, så kommer det finnas gott om desperata säljare...
Men kan ni förklara HUR detta skulle kunna påverka personer som vill köpa/sälja hoj? Priserna på hojar går, har alltid gått och kommer alltid att gå ner över vintern av det enkla skälet att man inte brukar skiten.
Jag börjar undra hur mycket lån folk har egentligen när dom tror att lite högre räntor kommer sabotera allt?
Jag förstår inte riktigt det här med oroliga tider i konjukturen och världsekonomin. Jag har mina pengar jag har sparat ihop och är villig att lägga på en hoj. Sen hur räntorna, börserna etc ser ut påverkar inte mitt sökande efter en hoj. Jag vet vad jag är ute efter och vad jag vill betala. Det som har hindrat mig hittills är överpriser i mina ögon.
Är ute efter en R1a '98, '99, '00.
Så är det någon som har ett vettigt pris på sin så hör av er om ni vill ha den såld![]()
Men kan ni förklara HUR detta skulle kunna påverka personer som vill köpa/sälja hoj? Priserna på hojar går, har alltid gått och kommer alltid att gå ner över vintern av det enkla skälet att man inte brukar skiten.
Jag börjar undra hur mycket lån folk har egentligen när dom tror att lite högre räntor kommer sabotera allt?
БОБАН;3850803 skrev:http://www.blocket.se/vi/17495755.htm?ca=11_s
Det värsta är när folk snackar som om dom har koll på allt.
Det märks ju direkt på en annons om priset är rätt, priset för högt=annonsen blir kvar länge. Är priset "rätt" ja då säljs objektet direkt!
Killen är dessutom mästare på särskrivning. Sånt som verkligen ger intryck av en seriös säljare. "av åkning" har jag inte hört förr![]()
БОБАН;3850803 skrev:http://www.blocket.se/vi/17495755.htm?ca=11_s
Det värsta är när folk snackar som om dom har koll på allt.
Jag tänkte precis samma.
Skulle jag vara ute efter den typen av hoj kanske jag skulle sträcka mig till 50'000, som högst.
Det kanske inte är marknaden som är seg, det verkar mer troligt att ägarna värderar sina hojar för högt.
Nej visst men då ska man ju heller inte gnälla om man inte får grejerna sålda!Är det så konstigt att någon vill sälja så dyrt som möjligt?= förlora så lite som möjligt
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |