Svårt att få tag på MC-online?

EmKao

Småläning
Gick med
20 May 2005
Hoj
Dominator - GSXR 750 K8
Nån som vet ifall nåt har hänt med MC-Online.se??
Beställde för 3-4v sen Stompgrips till sambons hoj och skulle höra ang leveranstiden. Såg en annan tråd där Stompgrips inte kunde levereras till den hojen även om den fanns med på sidan.
Har mailat antal ggr till de mailadresser som står på sidan men inget svar. Fick tom tillbaka en del av mailen med leveransproblem. Testade idag att ringa på mobilnumret men inget svar.

Har handlat där tidigare, fått bra bemötande och respons på mail osv..

Jag beställde kraschpuckar därifrån till min r1:a för ett par månader sedan, gick och väntade typ tre veckor på dem innan jag mejlade och frågade om leveransbesked. Fick till svar ett par dagar senare att de slutat med dem och såleds skulle jag inte få några, men jag hade inte blivit kontaktad om det. Tycker det hör till att meddela om de skulle sluta sälja något man har beställt.

Men men, de svarade ju iaf på mitt mejl...

mm har fått svar tidigare när man har mailat. tog 1-2dagar.
OM de inte säljer grejorna längre så vill man ju gärna veta det.

Får se om nån svarar tills på mån-tis, sen blir det att försöka få tillbaka pengarna o beställa nån annanstans......

Jag har oxå testat att beställa men fått svaret att de inte har haft det kvar och provade då att beställa universal stompgrips men knäpptyst, provade att ringa utan svar. Snackade med en polare som hört att de har lagt igen butiken.
OBS! jag har bara hört att det skulle vara så, har inga bevis för mitt påstående!!

Fick köpa mina grippisar på johans mc i göteborg, de leverade dan efter:banana

Jag har oxå testat att beställa men fått svaret att de inte har haft det kvar och provade då att beställa universal stompgrips men knäpptyst, provade att ringa utan svar. Snackade med en polare som hört att de har lagt igen butiken.
OBS! jag har bara hört att det skulle vara så, har inga bevis för mitt påstående!!

Ajdå, om det är så illa så får man hoppas att de hör av sig så man får tillbaka pengarna...
Det hela är lite surt iom det var tänkt som födelsepresent till sambo från svärmor. Man står inte i så hög kurs nu hos svärmor :hihi

Last edited:
Hoppas du får tebax dina pengar.
Tur ja hade då beställde stompgrips där för 2 månader sen o dom låg i brevlådan typ 3 dar efter :)

Fan vad drygt... jag som beställde stompgrips och ett lås igår! :(
Fundersam om man ska avbeställa....:confused:

Vart finns det för fler ställen att beställa ifrån?

Fan vad drygt... jag som beställde stompgrips och ett lås igår! :(
Fundersam om man ska avbeställa....:confused:

Vart finns det för fler ställen att beställa ifrån?

Jag hade försökt få tag på dom och kollat så att du får varorna.

Jag ska försöka få tag på dom idag igen via telefonen. Skickade sms igår till den mobilen men inget svar där heller......
Skulle nån få tag på dom så får ni gärna fråga om det är nåt tillfälligt eller inte o skriva in svaret i trådet

Fick mail från MConline och Stompgripsen kan inte bli levererade.
Så ordern blir markulerad o betalningen ordnas tillbaka.

Skönt att det löste sig till slut :)

Skickat ett mail nu om att jag ville avbeställa min order. Vill vara säker på att jag får mina saker inom en snar framtid.

Vart ska jag nu beställa grejer till hojen? :va
http://www.nilssonsmc.se/ ? dock har dom inte låset jag vill ha...(ABUS DETECTO 8000 MED KÄTTING ) :(

Tips på andra butiker med stort utbud?

Jag vet en webshop som annonserar här på SH som har Abus Detecto.... men jag kommer inte ihåg namnet på den :confused:

Jag vet en webshop som annonserar här på SH som har Abus Detecto.... men jag kommer inte ihåg namnet på den :confused:

Sett det :) ...men ska ha tag i lite fler prylat och tänkte försöka köpa allt från ett å samma stället...

Ovan nämnda lås.
Färganpassad hugger.
Stompgrips
No cut valtermoto krashpuckar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT