ÄR i visst behov av assistans med ett litet huvudbry.
har en Rgv 250 -93 som inte är så värst morgonpigg om uttrycket tillåts.
Om man dödar motorn med tändningen på kvällen och inte med dödarn så är den nästan omöjlig att få igång på morgonen efter.
med dödaren är det inga problem.. oftast...
Stift och gnista är helt reko, tändkablar helt reko med men höger cylinder verkar inte få in soppan riktigt.
Allt är okej när man väl jobbat igång den och höger cylinder kör på som den ska.
Har kikat om den tjuvat luft vid insuget och haft den på tomgång och kört på med startgas runtomkring. men varven håller sig som vanligt.
alla svar bejakas!
skämt åsido. är tacksam för svar av mer intelligenta människor.. (även mindre intelligenta med)
har en Rgv 250 -93 som inte är så värst morgonpigg om uttrycket tillåts.
Om man dödar motorn med tändningen på kvällen och inte med dödarn så är den nästan omöjlig att få igång på morgonen efter.
med dödaren är det inga problem.. oftast...
Stift och gnista är helt reko, tändkablar helt reko med men höger cylinder verkar inte få in soppan riktigt.
Allt är okej när man väl jobbat igång den och höger cylinder kör på som den ska.
Har kikat om den tjuvat luft vid insuget och haft den på tomgång och kört på med startgas runtomkring. men varven håller sig som vanligt.
alla svar bejakas!
skämt åsido. är tacksam för svar av mer intelligenta människor.. (även mindre intelligenta med)
