En arbetskamrat till mig har lite problem med att få igång hans 450 när den e kall.
Samma sak om den tjyvstannar så kan det vara ett mindre helsike att få igång den.
Är ett fasligt nötande på startmotorn innan den få för sig att starta. Han får ibland köra med "lägga-ner-på-sidan-"metoden och då har det funkat lite lättare.
Ventilerna är ställda efter konstens alla regler. Funderar på om det är förgasarrelaterat?
Samma sak om den tjyvstannar så kan det vara ett mindre helsike att få igång den.
Är ett fasligt nötande på startmotorn innan den få för sig att starta. Han får ibland köra med "lägga-ner-på-sidan-"metoden och då har det funkat lite lättare.
Ventilerna är ställda efter konstens alla regler. Funderar på om det är förgasarrelaterat?