Linda_jkpg
Ny medlem
Min hoj har blivit riktigt svårtstartad, ger jag gas samtidigt som jag startar så dör den direkt. Enda sättet att få igång den är att hålla in start i 1-2 minuter innan den går av sig själv med hjälp av choke. Startmotorn kan ju inte bra av att starta på detta sättet. Vad kan vara fel? Batteriet? Hojen är en Honda CBR 600- 93:a. Tacksam för hjälp!
//L
//L