Svårsåld ER6 -06 !!! Byggkostnad 335 126 kr

Jamen deras mekaniker la ju 17286 timmar! :rolleyes:
Skämt å sido, det är inget annat än PINSAMT av en firma att lägga ut den hojen till det löjliga priset!

Står det någonstans att den kostar 3................! GE OSS ETT SKÄLIGT BUD- det är vad en köpare vill betala och en säljare kan accepterar, svårare än så är det knappast

Ja, vad är en hoj med 0 mil som sannolikt inte har nån giltig garanti pga ombyggnaden egentligen värd?

:rofl

45 balubas på en 600-räser ger bättre prestanda TROTS turbon.. Vad tycker de att lacken är värd månne?

Om det är den verkliga byggkostnaden så är jag förbluffad över hur lite man åstadkommit med så mycket pengar. Det är ju en budget som vida överstiger samtliga svenska chopperbyggen och även vissa av Stellan Egelands byggen...och så åstadkom man inte mer...?

Apropå Stellan...
Hade jag 400 kakor över hade jag nog lämnat grisen kvar på AVA och köpt;
slugger.JPG

haha! Såg den när jag va nere på AVA härom helgen. tänkte väl att den kunde va värd.. 60-80 lakan efter en snabb okulär besiktning. måste sitta en hel del godis på den mao.

Stackars hoj, men nu är den ju rätt extrem trots sitt sura ursprungsmaterial, så de vill ha över 100", men ingen
kommer att betala.

Vad är det för pris den har vunnit?

Såg den där skyltdockan för några år sen, svårt att förstå val av modell...? Om de åtminstone valt någon med lite banhojkapacitet så kanske den hade gått att sälja till någon tok. I detta fall känns det som att de har större chans till försäljning om de återställer och säljer den inkl. tillbehören på en pall bredvid, typ.

Den där har varit till salu och stått hos AVA ett par år nu. Kommer nog aldrig få den såld

Jo , jag såg den där för nåt år sen . Rätt nice hoj i och för sig men 300 lakan ! :rofl

Lika löjligt som kiddsen som importerar nån gammal BMW M av nån känd nr från tyskland och sen chippar å mappar å turboladdar å fixar till oräkneligt antal 1000 hk och sen tror dom att den är värd en mille !!!

En sån bil med några 100.000 mil i skuffen vill man ju inte ens ha om man får den gratis !!! :zpy

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP